{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

småt gåenede {{forumTopicSubject}}

som er småt gående i skridt og har været stok halt for 1½ mdr siden hun for sat småt gående men kun i skridt og er lidt nervøs for om det bare er mig der sys det eller om hun måske er en smule halt har haft dyrlæge som intet fandt kiropraktor massør og smed intet gav noget men jeg har kun redet hende 7 gange før hun blev halt og må indrømme jeg ikke kan huske hvordan hendes skridt var før og jeg kommer fra stor hest til islænder. men har i før oplevet at den har en meget lille skridt føles småtgående lidt halt agtig men der er intet i de andre gangarter ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  småt gåenede
  • #1   28. okt 2013 ved godt den lægger lidt for lagt tilbage men det var en jeg lige prøvede. de ikke forsigtige men næsten som sy nåle der køre op og ned jeg køre hende til røgten mm. uheldig og uheldig alle heste kan jo vælge blive sparket osv så det vel ok den bliver lidt halt når den kommer i en ny folk osv

  • #2   28. okt 2013 Er den også småt gående fra jorden? Det kunne være interessant at se den trave i longe.

  • #3   28. okt 2013 havde idag en ny smed og kiro på inden hun skal til ansager på torsdag og hun løfter faktisk ikke det ene forben lige så meget som det andet altså hende løft er ikke lige højt men de fandt intet ud over at de kunne se det der. hun er meget fremadgående og elsker fart men vil ha undersøgt det det sikkert bare mig der ikke er van til det men for og være sikker sys der er noget

Kommentér på:
småt gåenede

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce