{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

Fast passer søges {{forumTopicSubject}}

Da min ene passer har indset at hun simpelthen ikke har tiden til at passe to steder og stadig nå sit liv uden for computeren har hun valgt at stoppe ved mig.

Jeg søger derfor en ny passer til at passe ca 60 heste.. De fleste skal dog bare passet, ikke trænes eller noget (enkelte skal tilmældes grandprix men det er det) Resten skal bare passes

Det er heste til pasheste og en slat EH hoppe der skal passes, ifoling står jeg for (man passer ikke i det tidsrum mellem hesten kan bedækkes til jeg får den bedækket... )

Jeg betaler KUN i form af EQ det første stykke tid dog kan vi godt finde ud af at en evt pas hest kan komme ind i billedet hvis passeren bliver længe nok.

Jeg vil helst have en passer over 12 år. med GO TID i hverdagen og som er villig til at sætte 30-45 minutter af 3-5 gange i ugen (gerne mere men som minimum 3 gange i ugen)

Jeg har fuldt forstårlighed for at man har et liv uden for computeren også så hvis jeg får noget at vide så kan jeg se igennem fingrene ved det.

http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=50141
Det er hestene under EH stald 2 og pas heste der skal passes

Har man ikke tiden til at være fast passer har jeg nogen EH hingste der kan blubbes hen over weekenden også. Her er også kun betalin i form af EQ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fast passer søges
  • #2   3. nov 2013 Som ejg skriver så skal der bare passes mellem 3-5 gange i ugen, derfor styre man også selv om man passer 3 dage eller 5 dage på en uge, det må gerne variere alt efter ens skema og private liv.

    Som jeg også skriver kan jeg se igennem fingre med rigtig meget bare jeg får besked om det og jeg har fuld forståelse for at der kan ske ting uden for computeren der gør man ikke kan passe i en periode. Derfor er ferier og weekender uden computer en helt fair ting. Bare jeg som sagt ved det, men det tager jo heller ikke lang tid at meddele at man i en uge er på ferie og derfor ikke kan passe.


  • #4   3. nov 2013 det behøver ikke være fast dage hver uge, bare man passer mellem 3-5 dage på en uge

    Prøv at skrive til mig på siden,

    Vil dog lige gøre opmærksom på at jeg er hurtig til at smidde folk af hvis ikke de passer deres job


Kommentér på:
Fast passer søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce