{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Snyder på spil igen {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige snakket handel med en relativt ny spiller, der desværre er røget i kløerne på FlikcaMyHorse..

Skal læses nedefra, det er den nye bruger på kun 11 år der starter nederst. Vi havde lige snakket handel med en af mine EH'er der er tilsalg:

Hende Tak

Mig Hun er desværre kendt for at snyde, men jeg ser lige hvad jeg kan gøre

Hende: Hun hedder FlikcaMyHorse, hun sagde hvis jeg gav hende min EH hoppe space unicorn, så måtte jeg få hendes element EH hoppe men så købte hun min for 500 eq og gav mig ikke den anden hest som aftalt

Mig Hvad hedder brugeren og hvad hedder hesten? Muligvis vil hun jo sælge den til mig

Hende: Jamen hun gider ikke, hun gider ikke at svare mig når jeg skriver til hende

mig: Og hvorfor i alverden gider du betale hende for at hun skal give dig din hest tilbage? ) Det er da totalt ulogisk.
Hvad hedder hun og hvad hedder hesten, måske kan jeg skaffe den billigere til dig end en frodighedstav

Ps, hende FlickaMyHorse du gerne vil have til at lade være med at blokere dig er også en snyder.

hende: Så nej tak, fordi der er en der snød mig og hun skal have en frodighedstryllestav for at jeg kan få min hest tilbage

Jeg ser lige PT om jeg kan få den EH vristet fra hende til en ok pris, men øhj hvor jeg synes det er unfair at hun vælger at snyde. Især så unge personer som hende her.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snyder på spil igen
Kommentér på:
Snyder på spil igen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce