{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klipper
  • #1   10. nov 2013 jeg har Horser hesteklipper IHK3180W og den klipper uden problemmer en tyk islænderpels og den larmer heller ikke så meget smiley
    jeg fik at vide, den gang jeg kigget efter klipper at jeg ikke måtte købe en klipper der havde under 180 w, hvis du vil være sikker på at den kan klippe den tykke pels og så skulle den have under 75 db i Støjudledning så er den meget mere støj svag, så er du ikke helt galt på den smiley


  • #2   10. nov 2013 jeg måtte hoste op med 4000 + kreatur skær for at få noget der kunne klippe islænder... smiley troede også jeg kunne nøjes med at bruge 2000,-

  • #3   11. nov 2013 Er i glade for at klippe jeres islændere.. for overvejer at prøve det i år men giver i så dækken på


  • #4   11. nov 2013 Jeg klipper kun på halsen smiley

  • #5   11. nov 2013 Toftegård - det kommer an på, hvordan du klipper hesten. Hvis den kun skal klippes på hals og bringe, kan den gå uden, hvis den skal klippes mere, er jeg ikke helt sikker på "reglerne" mht. til dækkener ...

  • #6   11. nov 2013 jeg kigger lige med smiley vores bliver klippet på halsen, og ved gjorden hver vinter (halsen for at sveden kommer væk, og ved gjorden fordi jeg er træt af at pelsen går i spænderne) den jeg har brugt i år og sidste år var sådan set en god nok klipper, og tager fint det tykke pels, men den larmer helt vildt smiley men ja, de har da alle taget det pænt, også de unge smiley den koster vist kun 1500 fra ny

  • #7   11. nov 2013 Jeg vil også kun klippe hals.. Ved gjorden gør mig ingen ting da jeg rider uden sadel til hverdag.. Men vil da lige kigge nærmere på det for hvis jeg kan det uden at hun før dækken på så gør jeg det nok


  • #8   7. dec 2013 Jeg har næsten lige købt/fået en Andis AGS Super 2 Speed til lige knap 1500 kr smiley Den kan godt klippe i en tyk isbamse pels smiley Har netop i dag klippet 2 heste med den smiley Hvor den ene hest havde en meget tyk pels og den anden en lidt finere pels smiley Og det klarede den fint smiley

Kommentér på:
Klipper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce