{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Besterly produkter {{forumTopicSubject}}

Nogen som har kendskab til dette foder, og hvad syntes i om det smiley

Jeg har overvejdet det nogle gange, men syntes det er langt at køre efter, og vil derfor høre om der er nogen i Sabro (8471) eller Hadsten området som køber dette foder...

Håber der er nogen som kan hjælpe, og god jul smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besterly produkter
  • #1   19. dec 2013 Vi har fordret med Besterly i godt 4 år nu, og er super tilfredse.. Alle vores heste er blanke og fine og i god huld.. Og ikke mindst er vores dyrlæge imponeret over deres fine tænder..

    Jeg synes, at det er en perfekt ting, at vi kan "mixe" Besterly's produkter, så de kommer til at passe til lige præcis den enkelte hest.. F.eks. Melle, som har brug for vedholdende energi til Marathon-stævner, får Olympic..
    Modsat har vi Faustino, som har brug for det stik modsatte - altså et foder, som "køler ham lidt af".. Han får Coldmix tilsat en håndfuld Vitalic.. Da han kom her, kunne han absolut ikke stå stille, når der blev spændt for vogn.. Han trippede og stejlede konstant.. Efter 2-3 uger på Coldmix står han BOM stille og venter pænt på, at han får lov til at gå frem..Og han mangler absolut ikke energi, men nu er det positiv energi istedet..

    Den tætteste forhandler i forhold til dig, er Stald H i Hovedgård (ca 40 km), men jeg ved, at både Johan og Flemming (i Juelsminde) kommer meget rundt omkring, så ring da bare til dem og hør, om de kan levere..


  • #3   19. dec 2013 Jeg er også SUPER tilfreds med det smiley

  • #4   20. dec 2013 Dejligt at høre smiley
    Tror jeg vil ringe og tage en snak med dem smiley
    For syndens det er langt at køre 80. Km for at købe fodder smiley


  • #5   20. dec 2013 Jeg har også godt en times kørsel, for at hente det, men det syntes jeg også er det værd smiley

  • #6   2. jan 2014 Super foder smiley

  • #7   15. feb 2014 Jeg bruger det også og kan kun give de andre ret i at det er et rigtig godt foder. Jeg har en frieser hingst som bliver 3 her til maj, jeg giver ham 500g vitalic og ca et kg herbic om dagen og han ser rigtig godt ud i huld og helt blank pels. Han har en dejlig energi og leger næsten hele dagen på folden uden at være helt færdig når de kommer ind ved 17 tiden. Og ja hvis jeg giver ham gulerødder i sit foder så spiser han først sit mad og til sidst sine gulerødder ??

Kommentér på:
Besterly produkter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce