{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

min pony vil ingen ting {{forumTopicSubject}}

hej hg
det bliver lidt lang men håber i vil læse det helle igemmen og det er blevet lidt rodet men håber i kan forstå det som jeg har skrvet det



jeg står nu i den situations at jeg har en mega god spring pony som elsker at springe der hjemme til træning springer vi en 125 i bane men lide så snart vi kommer til stævner og rider ind på banen flipper den helt ud og vil ingen steder vi rider som regl to klasser jeg kan nogle gang gå ind og ride en super runde i først klasse også i anden når den kommer på bane hopper og stjler den helt vildt at vi må have en pony ind foran for at den vil frem men når jeg så for den frem og kommer over de først spring og kommer ned i enden af banen igen stopper den igen og vil ingen steder. vi havde dettet problem i weekenden. vi red en super gode runde i første klasse og i anden klasse gør den det med at stjle og flippe helt ud så jeg må opgive og det er rigtig træls det hele begyndt da jeg var til danmarks cup 2013 på kallehave gård og sinden har det stået på også har der kun vært et stævne den ikke har gjordt det også have vi også et stævne hvor den gjord ddt men vi kom banen rundt uden fejl men nu er den så begyndt igen i weekenden søndag gjord den så igen i den først klasse hvor jeg fik enn til at ride op foran den så vi kom igang men da vi kom ned i den anden ende igen toppet den op og ville ingen....


så nu ville jeg hør hvad i tro det kan være.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min pony vil ingen ting
Kommentér på:
min pony vil ingen ting

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce