{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

søger passer af min bruger fra den 11. januar til den 17. januar {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley jeg søger som sagt en passer til min bruger, da der jo er en begivenhed jeg ikke ønsker at gå glip af imens jeg er på ski-tur med min efterskole! smiley men også, så mine heste bliver passet imens smiley

jeg tager ikke en der bare siger ''mig!'' altså jeg vil have en der respekter at man er på en andens spil/bruger. at man ikke bare bruge nogle dsm ting eller pas uden grund! og husk du skal spille som var det dit eget spil smiley (altså behandle min bruger ordenligt og ikke sjuske i begivenheden!)

BEGIVENHEDEN:
jeg går op i diverse begivenheder vi får på howrse, og prøver at komme langt, og det kræver jeg også at du gør! smiley altså nej, jeg skal ikke vinde den guddommelige hest (intet krav dér) men det er må også godt ske noget, så vand mine planter så oftes som det kan! og løs opgaverne (hvis der er nogle hvor man skal bruge DSM ting /pas/ ekstremt mange equus, så spring over dem) men ser helst at de bliver lavet alle, med undtagelse som står i '' ( )'' smiley

MIN GUDDOMMELIGE HEST:
jeg vandt en kaskade for et par dage siden, det er så ifolet og regner med at den vil fole når jeg er på ski-tur (hvis du altså ønsker at passe kaskade) når føllet er født, skal du ikke passe føllet, dette tager jeg mig af til den tid smiley

EH'ER:
de skal passes som almindelige heste, og hvis du har lyst må du meget gerne ifole dem, når de er klar smiley men helst undgår at bruge AP'er til enten at få dem til at fole eller klar gøre dem smiley (hvor gang en eh hoppe kan bedækkes, skal du skrive (*datoen*) bagefter dens navn.. f.eks som idag (9) ; det betyder at den er klar den 9 i denne måned, og så kan jeg hurtigt bedække hende, når jeg skal) min bedæknings tide er kl 7:10 eller 19:10 smiley men hvis det er forbøvlet så behøves de ikke at blive bedækket, kun hvis du selv har lyst smiley (husk: der skal bruges egne eh hingste, hvis der kan, får at spare på equus'ene)

så jeg leder efter en der har erfaring med eh bedækning, med begivenheder såå ja smiley hvis DU tror at du har styr på alt så skriv her smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger passer af min bruger fra den 11. januar til den 17. januar
  • #1   9. jan 2014 Hvad er løn? smiley

  • #3   9. jan 2014 Emilie: altså det lyder godt smiley har været inde på din profil, men kan se at du faktisk kun passer hestene til kl 12 i deres tid, altså jeg vil helst have at man melder dem til evt. konkurrencer og træning. altså de skal have mindst 20% i energi når de bliver lagt i seng kl 22 i hestens tid (og ikke over kl 22) smiley vis det er noget du kan klare, så vil jeg vælge dig smiley du lyder til at være til at stole på med ikke at bruge nogle ting unødvendig smiley

    altså angående løn.. self. får du jo ikke kun 5 000 equus for det smiley jeg vil self. sætte lønnen højere, men vil lige hører hvad tænkte du at lønne kunne være, og ud fra det, finder jeg ud af lønnen smiley (måske for du ikke 100% de ting du skriver, men vil da overveje det,)


  • #5   9. jan 2014 altså mindst én konkurrence pr. hest pr. dag er fint, gerne flere hvis du har lyst/tid smiley

    altså jeg har ca. 180 heste.. men du skal faktisk bare tage '' eh hingste '' ''eh hopper'' og '' begivenheder'' de faner, skal du mere koncentrere dig om smiley og der er 86 heste ialt (dog er ca. 10-20 heste tilsalg, så 60-70 heste drejer det sig om)

    de andre faner som hedder ''heste uden stutteri'' ''mål 91 + pas heste'' er bare, hvis du lige har ekstra tid én dag smiley (hvilket ikke er noget du skal)

    min bruger er : mari989z


  • #6   10. jan 2014 Emilie: undskyld jeg ikke svarede på howrse igår, jeg havde skrevet en besked men glemte at sende den før kl 22, og så var nettet væk smiley (pga. efterskole, så slukker for internettet kl 22) og jeg sender beskeden senere idag smiley

Kommentér på:
søger passer af min bruger fra den 11. januar til den 17. januar

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce