{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

halt på bagbenet {{forumTopicSubject}}

hej, må lige spøre jer om råd til mit lille problem..

det ligger sådan at min pony er blevet halt på bagbenet, det startet onsdag med at han var ganske lidt halt så der var ingen ridning, men jeg mente at han kunne komme på fold om trosdag..
men trosdag for jeg en sms om at han bliver inde da han er stok halt, jeg kommer der ud og han vil ikke støtte på bagbenet, og er øm på ballerne(ved hoven), når men han få det godt varmt fodbad i ca 20-30 min med udskiftning af vandet så det er varmt hele tiden, efter følgene ville han støtte mere på benet..

så fredag morgen giver jeg ham staldgamacher på (skulle hjem og hente dem ved mine forælder) han er så hævet i benet over koden og ca midt på piben, da jeg kommer der ud igen om eftermiddagen støtter han beder på benet og efter en tur i varmt vand og en tur med sæbespåner er han mere eller minder halt fri i skidt og træder op i sit ejet spor smiley men hævelsen er ikke faldet så maget..

i dag der jeg kom der ud stod han med vægt på benet smiley og var kun ganske lidt øm/halt da han kom i gang (har på dette tidspunkt stået i boksen i 3 dage) har han så stået med nogle staldgamacher med magneter i (minder om BOT) dem stod han med i 1½ time, og jeg synes hævelsen var faldet ganske lidt og derefter stod han i varmt sæbevand i ca. 30 min. og var kun halt når han skulle trave hurtigere end han plejer.. (han har fået sine ejene staldgamacher på igen)

i morgen har jeg planer om at han skal have de staldgamacher på igen med magneter i men denne gang i 4 timer og så skal han i varmt vand igen..

det skal lige siges at han var igennem hegnet i tirsdags og det skal siges at det var første gang han har været igennem...

jeg tror selv at han er gledet eller et eller andet der har noget at gøre med at han har været i hegnet...

hvad tror i det kan være?? har i nogle forslag om hvordan jeg skal behandle ham?? synes i at jeg skal give ham fodbad flere gange om dagen eller?? jeg ringer til dyrlægen mandag hvis der ikke er sket nogle forandringer der..

det blev lige til en lille roman smiley tak fordi i gider at læse og hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  halt på bagbenet
Kommentér på:
halt på bagbenet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce