{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Ridelejr på Aeblegaarden(leg) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
Så afholdes der ridelejr på Aeblegaarden.
Det er en tre dags, da vi jo stadig er i den kolde periode :). DET ER KUN FOR BIDLØSE RYTTERE!
Faciliteter:
Gården tilbyder store fold faciliteter, med skov, sø, læskure og gode græs enge. Vi tilbyder både boks og løsdrift.
Af ridefaciliteter har vi 3 dressurbaner og en springbane, som vandes og rives jævnligt. Vi har også et stort ridehus, og to roundpens. Der er også gode turmulighed, da vi har både skov og strand tæt på. Desuden ligger der også en stor terrænbane i skoven.
Man skal selvfølgelig være velkommen til at medbringe sin egen hest/pony, men der kan også lånes her. Vi har heste/ponyer til de fleste ryttere.
Hvis du selv har hest med, så finder vi lige ud af fold og boks/løsdrift.
På 1. dagen ankommer deltagerne kl. 11. Vi starter med at få fordelt pigerne i gæstehuset, hvor i vil blive fordelt på værelser, med 4 i hvert. Så bakker vi ud og får en rundvisning i hestevogn. Kl. 13 gå vi en tur med hestene, så de nye kan lære området at kende. Vi går formentlig rundt om gården, og så i skoven. Når vi kommer hjem igen er der mulighed for at i gå lidt rundt på egen hånd, hænge i stalden, hygge på værelset eller hvad i har lyst til :). Så samles vi igen ved 16. tiden, spiser frugt og snakker. Så sadler vi hestene, går i ridehuset og får lidt undervisning i bidløs dressur. Vi er færdige omkring 17:30, og så sadler vi af og strigler, og sætter hestene i boks/løsdrift. Så går vi indenfor, drikker varm kakao, og laver sammen en lækker aftensmad. Bagefter hygger vi, går i bad osv. Der skal være ro kl. 22 :).

Det var lige intro af første dag, de andre dage skal jeg nok fortælle om senere. Men når 3. dagen slutter, skal deltagerne hentes kl. 17 smiley

Jeg bor selv på gården, og vil fortælle lidt om mig. Jeg hedder Amalie, og jeg er 21. Jeg er hestetræner, og har en beriderudadanelse med fra Australien. Jeg træner på meget HMS prægede måder, og rider som regel bidløst.

Tilmelding:
Låne en hest her: 700 kr.
Egen hest med: 1000 kr.
Adresse: Sleichvej 50, Jylland.
Som sagt er det kun for dem som ikke rider med bid, da det er svært at undervise folk både med og uden bid. Om en måneds tid kommer for folk med bid.

Har i spørgsmål, så skriv :).
Glæder mig til at se nogle veloplagte piger, til en god lejr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejr på Aeblegaarden(leg)
Kommentér på:
Ridelejr på Aeblegaarden(leg)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce