{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Hjælp til prøver. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg ved godt der er RIGTIG lang tid til. Men jeg har den her drøm om at blive dyrelæge og min mor siger jeg ikke kan blive dyrelæge fordi jeg stammer.
Jeg har stammet siden jeg kunne tale og jeg kan sige HVER dag er et helvede. Jeg har så meget at sige men kan ikke komme ud med det.
Men jeg vil ikke opgive min drøm på grund at noget så tåbeligt som at stamme.
Jeg er over gennemsnittet fagligt. Men når det kommer til mundtligt har mine lære ikke ville bedømme mig da jeg ikke siger noget i timerne.
Når men jeg har hørt man kan få hjælp til eksamen. Altså så jeg ikke skal op i mundtligt eller så jeg for ekstra tid. Er det noget der passer eller er det bare løgn?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til prøver.
  • #1   24. jan 2014 Har kun hørt om ekstra tid til de skriftlige prøver, men har ikke så meget styr på det. Ved bare at flere ordblinde fra min klasse for ekstra tid i de skriftlige smiley

  • #2   24. jan 2014 Hvis det er 9. klasses afgangsprøve vi snakker om, kan du med gode grunde få lov at slippe. Men synes ikke du skal opgave din drøm på det grundlag, snak med din UU-vejleder, og spørg hende til råds. smiley

  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #3   24. jan 2014 Man kan godt søge om længere tid til både skriftlige og mundtlige terminsprøver og eksamener på min skole, men man skal kunne dokumentere for det.

    Det er hf og stx, ved ikke, hvordan det fungerer med folkeskolen. smiley


Kommentér på:
Hjælp til prøver.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce