{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Koldpresset olie til heste {{forumTopicSubject}}

Kan i anbefale noget godt og billigt koldpresset olie?
Jeg bruger det bare som smagstilsætning, da han ikke gider at æde sit foder medmindre der er olie i.

Lige nu bruger jeg hørfrø-kæmpenatlys olie fra urtekram, fordi den var på tilbud til 20 kr. sat ned fra 100 kr.

Hvad bruger i ? vil også gerne høre hvis i har nogle andre gode tricks til kræsne heste, som ikke er usundt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koldpresset olie til heste
  • #1   6. feb 2014 Et foder den gider? smiley

  • #2   8. feb 2014 Han får noget specielt foder, fordi han har let ved at bliver overvægtig.
    han gør det med alt foder, at efter en periode, gider han ikke rigtig det foder mere.
    Så jeg har ikke så mange alternativer, da udvalget er småt.
    Jeg ønsker ikke at han skal leve af mineraler og wrap om vinteren.
    kan ikke se hvad du syntes der er et problem med at jeg vil bruge olie, når nu det gør sådan at han gerne vil spise det?


  • #3   8. feb 2014 Ser det ikke som et problem, bare langt nemmere at finde det foder den gider smiley
    Har selv bøvlet i ca 1 år med begge mine, for at finde noget de gad at blive ved med at spise, og begge må ikke tage på af det....
    Hvorfor må han ikke leve af mineraler og wrap om vinteren, hvis han kan egentlig? Det er da ganske fint? smiley

    Men hvis han er ligeglad med hvilken olie han får, kan du jo bare købe en billig olie i Netto... Selv ville jeg vælge Epona olie eller Hippolinol smiley


  • #4   8. feb 2014 Han trives ikke på mineraler og wrap. har prøvet det.

    Men tak vil kikke nærmere på epona og hippolinol olien:)



  • #5   11. feb 2014 Husk at olie feder smiley 3 DL svare til samme energimængde som du finder i 1 L havre.

    Jeg tror jeg ville forsøge med vitaminer og mineraler og wrap igen. Evt. finde nogle andre vitaminer. Bruger selv dem fra st. Hippolyt. De kan evt. gives sammen med en lille håndfuld lucerne med eller uden olie smiley


Kommentér på:
Koldpresset olie til heste

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce