{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor tit
  • #1   11. feb 2014 Nu rider jeg ikke T2 længere, men min hoppe kan sagten gå for løs tøjle, hvilket jeg ønsker at holde vedlige. Jeg træner det når der er plads og det lige passer ind, det bliver vel til min. 2 gange om ugen. Træner det ikke hvis der er mange på banen, men når der ikke er så mange, tager jeg som regel lige en runde eller to på hver volte, på tur tager jeg som regel også et stræk eller to for løs tøjle. Hvor meget man bør træne det, kommer vel an på hvor god ens hest er til det, f.eks, min kan bare, så min "træning" går mest ud på at tjekke at det stadig virker. smiley

  • #2   12. feb 2014 1 gang om ugen = Vedligeholdelse
    2 gange om ugen = Vedligeholdelse + lidt træning
    3 gange om ugen = Vedligeholdelse + træning


  • #3   12. feb 2014 Det er meget individuelt. Jeg træner det ca. 1 gang om ugen hvor jeg jo selvfølglig ikke slipper helt og holder med en hånd(jeg slipper helt, men holder med begge hænder så jeg nemmere kan korrigere). Når jeg træner korrigere jeg på alt i starten da hun rullede lidt var det mest det jeg korrigerede for, men nu er det hvis hun dykker. I forhold til hvor lang tid kommer det vel an på træningen, altså hvad kan din hest bære og hvor langt er den i træningen, men som sagt det er meget forskelligt fra hest til hest smiley

Kommentér på:
hvor tit

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce