{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skattekiste????? :/
  • #1   19. feb 2014 Det er ikke kommet endnu jasse smiley kommer måske i denne uge eller næste, sammen med lotteri begivenhed (men det er ikke sikkert)

  • #2   19. feb 2014 Skattekister har været på howrse længe og flere bruger har dem sikkert også på lager
    har for nyligt set en vinde en i Titans smiley

    men de er som nanna siger ikke ude på marked endnu som de nok kommer med lotteriet plus speciel tilbud hvor de kan købes for pas

    En skatteKiste er lidt ala et stort O-horn
    du åbner den og så den fyldt med gaver som i et O-horn bare lidt flere end O-horn plus er der altid en eller anden speciel hest med en guddommelig eller vildhest

    pt er det vildhesten Lavradeiro man får når man åbner en skattekiste

    men her når de kommer til howrse ved begivenhed er det med nye racer Vildheste i sig smiley


  • #3   19. feb 2014 nårrr troede det var noget man kunne finde smiley
    nogen der ved hvilken guddommelig hest der kommer i næste begivenhed? smiley
    vil have den denne gang smiley


  • #4   19. feb 2014 det er vildheste der kommer vil jeg mene smiley

  • #5   19. feb 2014 okay mange tak for svaret smiley

  • #6   19. feb 2014 Håber de kommer fredag jasse, så kan vi åbne nogle sammen (hvis du kan få fat i nogle pas) smiley

  • #8   19. feb 2014 nej det kan det ikke
    hermes stav kan kun bruges til faste ting på DSM
    du kan jo heller ikke bruge Hermes stav til pakken med 20 stykker himmel smiley

    men det bliver jo et specielt tilbud der kommer op på forsiden også osv
    så går ud fra det er noget du skal ud og ofre de der 10-12 pas for smiley


  • #10   19. feb 2014 tror ikke Howrse lader sådan en 10-12 pas tilbud gå ind under hermes stav smiley
    så dumme er de vel ikke
    hvem siger det bliver et DSM tilbud også
    kan jo være det bliver et specielt et på en anden måde hvem ved smiley


  • #13   19. feb 2014 ja de priser jeg har fundet frem til er det nok er en 10-12 pas

    og der skulel være en eller 2 vildheste i hver skattekiste

    en vildhest koster normal 12 pas i reserveret salg smiley


  • #17   20. feb 2014 Jeg har vundet skattekisten i titanens udf. en del gange nu! Men vinder aldrig den helt store gevinst. Man kan jo være så heldig at vinde 1000 værdipas!

  • #19   20. feb 2014 Sidst jeg forhørte mig som er ved at være lidt tid sinde
    så havde den store pas gevinst slet ikke været vundet af nogen som helst på nogen server kun en bruger på test serveren havde været heldig smiley

    så ja det er nok ikke lige en der lige kommer så tit smiley

    men ja jeg har vel selv åbnet over 20 skattekister hvis ikke flere igennem tiden
    har ikke lige styr på hvor mange jeg har haft men ihvertfald mange smiley

    og gemmer dem helst når jeg får flere af dem til der evt kommer noget nyt og mere spændende i dem af heste så man ikke får det samme hele tide evt smiley

    og nu kommer de så som top gevinst i lotteriet ..Lækkert og så man også kan købe dem for pas smiley


  • #20   20. feb 2014 Håber at man kan købe Skattekister imens der er lotteri, så man får lodder for de pas man bruger smiley

  • #21   20. feb 2014 hvad er det bedste i nogensinde har vundet i en skattekiste smiley


  • #22   20. feb 2014 det bedste er vel de heste man nu får med
    og det er forskelligt fra periode til periode jo smiley

    der har været en masse forskellige vildheste

    og nogle guddommelig har også været i skattekisterne
    Jorden var f.eks smiley

    Og man er jo sikker på at få de heste der nu er i skattekisterne det er en del af præmien smiley

    og ellers modtager man bare ting lige som i et O-horn bare lidt flere og mere DSM smiley


  • #23   21. feb 2014 Jeg vandt en skattekiste for nylig.. tror de er der hele tiden.
    Jo tror det er niveau 7 smiley


  • #24   21. feb 2014 Eðall Hestar !

    det har jeg også skrevet længere oppe
    de er på Howrse "hele tiden " siden de kom til i 2011 smiley


Kommentér på:
skattekiste????? :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce