{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Fast passer/hjælper søges {{forumTopicSubject}}

Søger en til at hjælpe med at passe nogle af mine EH stutterier smiley

De SKAL trænes (føllege, rideture, træning og konkurrencer nærmere info følger) og lægges bedækninger til fra mine egne hingst, samt flyttes til i foles.

Der må under INGEN omstændigheder ligges bedækninger ud fra nogen af mine hingste på offentlig marked eller andre heste end mine egne.

Der må ikke bruges Ap'er og dsm, andet dette er aftalt smiley samt forventer at man kun går ind i de aftalte stutterier og ikke rører nogen andre heste end hvad der er aftalt smiley

Jeg ved ikke hvor mange der og flytter lidt rundt på mine heste, som det nu passer ind smiley Det drejer sig kun om race stutterierne(den med racenavne på), dog undtagen Shetter, Mustang og nok nogle andre også til start alt efter hvem der byder sig til smiley nogle af stutterierne har kun 1 til 3 heste i smiley

Løn 1 pas og 1 pas hest om ugen, for 6 dage (skal vide dagen før, den dag du holder fri) Det kan dog være at jeg har passet nogle af hestene, hvis jeg lige skal bruge dem smiley Løn hver søndag og her indtil søndag er prøvetid, og lønnen er derfor 1 pas hest, samt næsten alle er blevet passet idag smiley

Tag et kig og kun seriøse henvendelser

http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=389979


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fast passer/hjælper søges
Kommentér på:
Fast passer/hjælper søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce