{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Er det tilladt? {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens.
Jeg vil meget gerne deltage i Kronborg ridtet i år men stater kun en LC klasse, så ville jeg høre om man når man er kommet i mål og har dyrlæge tjekket og hesten er rolig osv.
Kan køre den hjem når man bor i omegn?
For så vidt jeg ved er der ikke præmie overakelse før om aftenen når alle er samlet eller?

En anden ting er, er det okay at starte uden sko på hesten?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det tilladt?
  • #1   22. feb 2014 Jeg tror bestemt når du har været til dyrlæge sidste gang kan du køre
    Men nogen steder kan du ikke få pas før de har været igennem præmier , så kan vel ikke køre uden...
    Men det er en af de ting man kan spørge stævne ansvarlige om
    VH
    Annette


  • #2   22. feb 2014 Jeg har ikke prøvet Kronborg, men til KBH ridtet fik jeg alt udleveret da jeg gik op og meldte mig efter dyrlægetjek. Der var ikke præmieoverrækkelse for LC, så jeg fik en deltagelsesgave i hånden og kunne køre med det samme.

  • #3   22. feb 2014 I tilfælde af man ikke kan køre efter og man skal have eget hegnsmateriale med hvad gør i så med el osv? og er det overhovedet nødvendigt? er der krav om hvor stor/lille indhegningen skl være pr hest? smiley

  • #4   24. feb 2014 Du skal selv have et par hegnspæle med og noget snor, hvor hesten kan være efter ridtet. Du må selv bedømme hvor stor "folden" skal være. Normalt plejer de at være mellem 5 og 8 meter på hver side ca, smiley

Kommentér på:
Er det tilladt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce