{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

BB kursus i april {{forumTopicSubject}}

Håber det er ok at skrive, ellers må I sige til/slette det.

Kom og vær med til et lærerigt og super inspirerende kursus.
Der er kun mulighed for, at tilmelde sig i teorien.
Kurset er noget for dig: Hvis du interesseret dig for AR. Det gør ikke noget, du ikke ved så meget om det, der vil være masser at lære og ikke mindst se i løbet af weekenden.
Kurset er også for dig, der har været med på utallige teori kurser før.
Bent udvikler hele tiden teorien. Og som tilskuer, er der desuden en masse guldkorn og ikke mindst inspiration, man kan tage med sig, fra de ridendes lektioner.

Pris:
Lørdag og søndag: kr. 950,-
lørdag: 600,-Søndag: 400,-

Morgenmad og fokost kan bestilles:
Lø+Sø: 225,-
Lø:150,-
Sø: 75,-

Dette afholdes på Enggaarden - Skolen for Akademisk Ridekunst i Nordsjælland (dronningsmølle) den 19-20 april 2014.

For tilmelding eller spørgsmål kontakt: Michelle Wolf


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BB kursus i april
  • #1   10. mar 2014 Det er simpelthen så træls, at alt det fede altid afholdes på sjælland..:(! VIL SÅ GERNE MED!

  • #2   10. mar 2014 Hvad er forskellen på lørdag og søndag, siden den ene dag er billigere end den anden? smiley

  • #3   11. mar 2014 Jeg tænker præcis det samme Josie! Øv øv smiley Håber der bliver afholdt noget lignende på Fyn eller i Jylland på et tidspunkt smiley

  • #4   11. mar 2014 Hvis man nu samlede flere i en bil, ville turen blive billigere smiley Der er også mulighed for at sove på stedet, jeg kan bare ikke huske hvor mange. Kan finde ud af det, hvis det har interesse smiley

    Programmet for lørdag er:
    Teori I
    Undervisning
    Frokost
    Teori II
    Undervisning

    For søndag:
    Teori III
    Undervisning
    Frokost/Teori IIII

    Derfor prisforskel smiley


  • #5   11. mar 2014 Hihihi Christine, du snupper min ide smiley Vi ses helt sikkert derinde

  • #6   11. mar 2014 Kommer der også andre udefra med heste og får rideundervisning? er det rigtigt forstået?
    Og nu er der så kun teori/tilskuer pladser tilbage, som vi kan melde os til? smiley


  • #8   11. mar 2014 Emilie, det er helt rigtigt, ligesom Fylla siger.

    Til omkring kursus på fyn, så ved jeg at Bent som noget helt nyt afholder kursus på fyn i samarbejde med Maja Caspersen. Så det er hende man skal tag kontakt til hvis man ønsker en teori plads.

    Men for at få at få en rideplads på Bents kursuser i DK, skal man helst være på et lidt højere trin på uddannelse stien. Det sker meget meget sjældent at der kommer nybegyndere ind med heste.

    Kan varmt anbefale at komme til teorien, man lærer så utroligt meget. Og man får set en masse forskelligt arbejde hos de forskellige ryttere, selvom de er på forskellige steder og nogle er meget længere i deres uddannelse end en selv. Så lærer man så utroligt meget alligevel. Jeg er i hvert fald tilmeldt både nu og i august smiley


Kommentér på:
BB kursus i april

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce