{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Træning {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Tænkte på om i kender nogle gode øvelser man kan lave der hjemme, og helst inde?

Jeg har ikke tid til at gå i fitness, da jeg går i skole og har hesten i en anden by (når jeg finder en hest igen), så jeg tager afsted klokken 7.00 og er først hjemme klokken 18-19.00 hver dag.

Jeg har besluttet mig for at jeg vil til at leve sundere og træne lidt, men det bliver ikke sådan noget fanatisk noget, da jeg ved at det bliver surt hvis man slet ikke må noget..

Jeg vil løbe de dage hvor vejret er til det, men når det regner og blæser meget er motivationen der altså ikke lige. Begynder snart at gå/cykle fra skole til hesten, så hvis jeg går skal jeg også med toget og så er det ca 4 km. og cykel er det 7 km, og på vej hjem er det 4 km ligemeget om jeg går eller cykler, men det er jo også kun når vejret er til det. Til sommer vil jeg nogle gange cykle hjemmefra og til stalden, og så er det 20 km. Bliver også kørt nogle gange, men så kan man vel altid tage en løbetur.

Så mit spørgsmål til jer er om i kender nogle gode øvelser?
Lige pt. vil jeg gerne i bedre form, da jeg er fuldstændig ude af den, efter jeg solgte min pony for en måned siden. Men jeg vil også gerne træne min mave, så den bliver flad, og gerne lidt muskuløs, i ved ikke sådan helt som drengene, men man må gerne kunne se lidt, numsen kan man vel også altid træne smiley og så vil jeg gerne have lidt tynder lår. Har i nogle gode øvelser? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning
Kommentér på:
Træning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce