{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i give? :-)
  • #1   6. apr 2014 at hesten er af god kvalitet
    God høj GP når vi også snakke avlsdygtige heste

    heste med høje færdigheder og GO når evt snakke elite vallaker og den dur

    heste der er nye og måske ikke så mange af når der f.eks kommer nye racer nye EH racer osv... så kan de også have en højere værdi trods lav GP

    Samleobjekter - metal heste - sjældne dyrevenner osv i den dur også ( og her har færdigheder og GP ikke altid så meget af sige smiley

    Det er eks hvor jeg syntes man kan få en god pris...

    at hestene har meget DSM osv for den sags skyld høje færdighedre betyder ikke altid for mig at de så er meget værd

    man ser tit rigtig dårlige heste med lav GP og ikke særlige fede færdigheder
    men så har de nyx pakke og andet DSM og så forventer folk at få 5 pas eller mere for dem
    men de egentlig måske ikke rigtig er pas værd ... smiley


  • #2   6. apr 2014 Nårh okay. smiley

    Men mange tak for hjælpen. smiley


  • #3   6. apr 2014 Det er jo bare min "mening" kan man sige

    Ikke alle er vel enige

    det er jo en smags sag og vurderings sag fra person til person smiley


  • #4   6. apr 2014 Det er rigtig nok, men din kommentar har uanset hvad, givet mig et fingerpeg på hvad det er man går efter! smiley

  • #5   6. apr 2014 Vallakker hiver også ned, pga at man ikke kan avle...

  • #6   6. apr 2014 Sally
    det gør de jo så ikke altid smiley
    kommer an på om det er vallak med høj GP og færdigheder
    det hiver skam ikke ned men derimod kan koste op til 14-17 pas for sådan en vallak smiley


  • #7   6. apr 2014 Ville aldrig give så meget for en vallak, men nå smiley . Det er jo deres problem smiley

  • #9   6. apr 2014 Sally

    du er undskyld jeg siger det heller ej en top spiller der køre elite ræset smiley

    har man den interesse ja så giver man det for så er det det der skal til for at være på toppen med eliterne og vinder Grandprix osv smiley

    så bare fordi du ikke vil give det betyder det jo ikke at de hest evt ikke er det værd smiley

    men helt korrekt som maria siger

    nogle ting trækker ned på nogle heste som regel hvis de er lav GP osv

    men har de større GP evt eliter ja så er det næsten et must de har det
    smiley

    en elite uden vand og ikke vallak ja den er ikke elite da den ville klare sig rigtig dårlig i grandprix så smiley


  • #10   7. apr 2014 Hvad med enhjørninger og GP og hvilke racer? Syns det er lidt sværere at finde enhjørninger med skyhøj GP. smiley

Kommentér på:
Hvad ville i give? :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce