{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

låner eh'er ud :) ta' lige et kig! :D {{forumTopicSubject}}

*læs alt igennem, tak* (hvis det bliver for meget at læse, så sig til, så sender jeg en privat besked hvor jeg skriver det meget kort istedet for denne lange indlæg)


hejsa smiley jeg har i et lille stykke tid tænkt på at låne nogle af mine eh'er ud, til andre - både fordi jeg ikke har tid til at passe så mange heste hver dag (har også pas heste.. som kun alderes naturligt og andre heste at passe.. så har ikke tid/overskud til de ''ekstra eher'' jeg har p.t) og så for at glæde en anden ved at låne ud, nogle eh'er i et par dage - så de ikke bare står og ''samler støv '' smiley !

jeg har tænkt på nogle priser for at låne en af mine eher (måske flere.. men vil lige se hvordan det kommer til at gå)

forsalg 1 : 1 hoppe - 500 equus i lån.. men 10 000 equus pr. eh føl den får imens den står ved dig (hvis den ikke har fået eh føl i den tid den har stået ved dig, så er ''gratis at låne'' )

forsalg 2 : 1 hoppe - 30 000 equus i lån .. det er ligemeget hvor mange eh føl den får så.. om den får 1 eller 20! smiley (men der bliver desværre ikke givet equus tilbage hvis den ingen eh føl får)

ved hingstene (har også tænkt at låne dem ud) er jeg ikke helt sikker på hvad pris for dem og om hvis de laver et føl om hvad/skal koste noget smiley

regler for at låne:

-hingstene:
ved lån, må man IKKE sælge bedækninger i offenligt over INGEN omstændigheder! smiley

man må heller ikke sælge til andre bruger smiley kort sagt: du må kun bruge dem til din egen/egne eh hopper

man må ikke låne den ud til en anden, imens ud selv har din låne tid smiley (så må den person der vil låne kontakte mig)

du må alderer den så tosset du vil (dog, når den bliver 20 år præcis skal den sendes tilbage hvis det er under 10 dage, når det sker, skal den bare sættes i reserveret alligevel, uanset om der er gået de låne dage, som vi har aftalt)

du må meget gerne træne den! smiley

-hopperne
du må alderer den så tosset du vil (dog, når den bliver 20 år præcis skal den sendes tilbage hvis det er under 10 dage, når det sker, skal den bare sættes i reserveret alligevel, uanset om der er gået de låne dage, som vi har aftalt, men hvis den blev ifolet inden den blev 20 år er det iorden at få den til at fole efter den er 20 år men den må ikke alderes mere end når føllet er kommet )

man må ikke låne den ud til en anden, imens ud selv har din låne tid smiley (så må den person der vil låne kontakte mig)

du må gerne sælge de eh føl du får på den (men hvis du valgte.. valgt nr. 1 med at det koster 10 000 equus pr. eh føl skal du stadig betale det beløb)

alså sådan nogle 'normale' regler smiley

jeg regner med at udlåningen varer i 10 dage, dog mere hvis vi aftaler det ellers skal du sætte efter de 10 dage præcis smiley

alså dette er en prøv, for at se om jeg kan gøre det i fremtiden også.. dog kan det være at priserne bliver forandret i fremtiden smiley

du skal skrive dette skema hvis du vil låne:

jeg hedder på howrse:
jeg kunne meget gerne tænke mig at låne en af racen:
kønnet på hesten:
jeg vælger valget nr. 1 eller 2:
jeg accepterer* reglerne for at låne enten en hoppe eller hingst og bryder ikke reglerne*:

(*hvis der bliver svaret nej til at du ikke vil overholde reglerne bliver der ikke udlånt nogle eh'er)
jeg vil gøre så meget jeg kan for at sende en eh af den race du ønsker men ellers skriver jeg at du skal give mig et andet valg hvis jeg ikke udlåner/har flere af de race du søger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  låner eh'er ud :) ta' lige et kig! :D
  • #1   26. apr 2014 P.s hvis hoppen eller hingsten har DVS skal du self. ikke tænke på dens alder, så alderer du den bare så tosset du vil over lånetiden smiley

    P.P.s du må IKKE ændre dens navn.. men hvis den f.eks hedder EH 3.. må du meget gerne skrive til mig med et navn til den og så godkender eller afviser jeg det smiley (hvis jeg godkender det, så må du godt ændre det til det navn jeg sagde ja til) hvis jeg afviser skal du self, ikke bare gøre det smiley

    hvis du støder på spørgsmål eller andet, så skriv endelig til mig! jeg er på det meste af dagen / hver dag ellers svarer jeg så snart jeg ser beskeden smiley


  • #3   27. apr 2014 Telma: jeg låner jo ikke ''højt GP eh'' ud, alså det er jo kun sådan noget hygge halløj smiley alså for dem der måske ikke har en eh eller bare gerne vil avle en ny race eller andet smiley

    men den højste GP på araber jeg har er vidst lidt over 400 eller omkring de 400 smiley


  • #5   27. apr 2014 det er okay smiley wow, det var ikke så lidt smiley

Kommentér på:
låner eh'er ud :) ta' lige et kig! :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce