{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Seriøs Avlspartner søges! {{forumTopicSubject}}

Jeg søger igen Seriøs avlspartner da jeg ikke kunne finde det andet emne, og der var ingen der svarede på det så...

Mig og K'en!! Søger ny(e) avlspartner(e) til Eh shet hvor vi går efter toppen!

Krav :
Du skal kunne deltage med DSM og pas!
Du skal deltage i avlen, og lade hver med at lade som om vi er usynlige!
Du skal respektere at K'en bestemmer det meste!

Udfyld dette skema ved interesse:

Howrse navn:

Antal pas (kan du skaffe flere - hvordan? ) :

Har du noget af følgende DSM og vil du give det til avlen - Hestias' gave, Frodighedstryllestav, Zeus' Lyn, Heras Pakke evt. Afrodittes tåre:

Hvor meget er du på om dagen?:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seriøs Avlspartner søges!
  • #2   7. maj 2014 454.49
    Og du bedes udfylde skemaet hvis du er interesseret smiley


  • #3   7. maj 2014 Skal bare lige høre, skiftes man så til at køre hvert 3 sæt op eller hvordan kører i det smiley og hvor mange mennesker tager i ind på sådan et hold ?

    Ønsker ikke at oplyse noget om mit dsm lager eller pas beholdning, da jeg ikke kan se det er relevant smiley

    Ligger jo selv inde med de samme gp'er, men har ikke tiden til selv at ligge og køre hvert enkelt sæt op, da andre racer har første prioritet, men kan sagtens hvert 3 sæt, derudover er jeg kun interesseret hvis alle deltager ligeligt og ikke kun nogen af medlemmerne ;O


  • #4   7. maj 2014 Camilla: Hm.. altså vi skal selvfølgelig have det hele op at køre igen, men til den tid finder vi ud af det smiley Men det kan godt gå hen ad den måde du siger smiley
    Og antal mennesker?. Jo! Vi tar kun nye ind hvis vi har brug for det ! smiley Og lige nu er der kun mig der avler smiley Da Kén!! Holder holdet og hjælper med pas og DSM smiley
    Og selvfølgelig skal vi arbejde lige! smiley

    Håber det var svar nok på dine spørgsmål smiley


  • #5   7. maj 2014 Ok tak det var svar nok, så er jeg desværre ikke interesseret smiley Er kun interesseret hvis alle 3 bidrager, arbejder ikke gratis for at en anden kan få sin gp op og ikke selv deltager, da dsm og pas er ikke noget problem.

    Så hvis alle 3 ikke deltager, kan jeg ikke se fordelen i at være et hold, da jeg jo selv ligger inde med de samme gp'er smiley


  • #6   7. maj 2014 Helt i orden smiley

  • #8   7. maj 2014 Guldfiisk, Du er meget bedre til at forklare det end mig O_O smiley

  • #10   7. maj 2014 Ha ha K'en ja kan som regel skaffe det jeg skal bruge smiley og det ville jo være dyrt på sigt at skulle blive ved med at opretholde vip smiley men det kigger vi bare på

    Kawaii hvor mange kan du træne op/bluppe på en uge (her tænker jeg om du har til ap forbrug osv) så der ca bliver lavet 2 sæt om ugen (to føl bliver trænet hos dig og to hos mig), altså også efter om de gider give horn og hestias, hvis de går helt i strække smiley det eneste jeg ikke kan tilbyde er blup bokse på mit ridecenter da mine ridetimer vil falde, men plejer at kunne få okay blup bokse alligevel smiley


  • #12   7. maj 2014 nu tænke jeg på bonus stjerne under blupning, så de hurtigere vinder smiley

  • #14   7. maj 2014 smiley nej men jo vente og se hvad Kawaii svarer


  • #16   7. maj 2014 Bliver bare lige nødt at at få afklaret hvilket tempo der skal køres i smiley da jeg et par gange har oplevet at mit tempo er for højt, så selvom hun eventuelt får et nyt sæt tilbage dagen efter hun har sendt til mig, er der ikke noget hastværk og hvor mange hun vil være på et hold smiley

  • #17   7. maj 2014 Hehe, så er jeg tilbage smiley Og skal snart gå igen smiley Camilla, jeg syntes at man måske kunne have bruge for 1 mere på holdet? smiley Da det måske ville blive for "hårdt" at gå hele vejen på 4 ben, det er ikke umugligt, det bliver bare svært smiley

    Og men hensyn til AP... Jeg har så jeg kan bluppe osv. og skal skaffe meget mere da jeg nok kun har 80... Men er villig til at bruge pas og DSM smiley
    Men ved ikke hvor mange pas jeg kommer til at bruge i starten da jeg ikkke har forfærdeligt mange, da jeg er ved at betale et lån tilbage smiley Men har pt. 3 smiley Hvilket jeg syntes er nok for en start smiley
    Og jeg er blevet lidt forvirret af min sløvende hukommelse xD Så ved ikke om jeg har ramt plet endnu smiley


  • #19   7. maj 2014 du behøver jo i pricippet jo ikke bruge pas, hvis du kan skaffe lyn, stav eller heras på anden måde smiley

    Det eneste jeg ved, da jeg før har presset gp'en fra hende imod hende der har toppen, er at det bliver brugt ekstremt mange hestias, når man kommer tæt på smiley

    Om det bliver hårdt at lave to heste hver om ugen også derfor jeg spurgte om hvor mange sæt


  • #20   7. maj 2014 Brugt det på stave tror jeg smiley Vent.. Nejj!? Det kan jeg ikke huske?... Kigger lige i min pas-historik xD

  • #21   7. maj 2014 Skal logge smiley SKriver vi ved i morgen?

  • #22   7. maj 2014 Camilla, glemte helt at svare dig smiley Men ´jeg har en måde at skaffe de forskellige ting på smiley

    Og tror ikke det bliver specielt hårdt smiley Ellers hvis jeg løber tør for AP har jeg en nær ven som kan hjælpe mig smiley Og kan jo så købe AP? smiley


  • #23   12. maj 2014 heste elskeren

    0 - kan skaffe flere, har både pasheste, og DSM jeg aldrig får brugt, Sam værdifulde heste.
    Jeg kan prøve i morgen at se hvor mange pas jeg kan fremskaffe, og derefter vende tilbage?

    Hestias' - nej
    Frodigheds - ja
    Zeus' - ja
    Tårer - ja

    Er på omkring 3-10 gange om dagen, alt efter hvor meget jeg har at lave på howrse smiley


Kommentér på:
Seriøs Avlspartner søges!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce