{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Stævne start {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Jeg har lige fået ny hest, som er så fin og måske kan komme til at gå DM, men det er en hel laden sag.
Men jeg vil gerne ud og starte nogle stævner, både på den nye og den jeg hele tiden har haft.
Men jeg bliver forvirret over hvilken jeg skal mele mig til. Jeg ved godt hvilken klasser, de kan gå, men når der står c-stævne, B-stævne og A-stævne.
Hvilken en skal jeg mele mig til og hvad bestyrer det enlig smiley
På forhånd tak for hjælpen, hilsen Hannah smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne start
  • #1   20. jun 2014 Gældende for A, B og C er der jo inddelt hvilke klasser der er. Og ved sport D kan man have alle klasser, men så opgives resultaterne ikke til rangliste, som det gør ved A, B og C.

    Hvis du fx har tænkt dig at ride T.1 og 4.1, men IKKE har opnået det krævede snit (for at kunne deltage i sport A), så skal du ride sport B.... smiley

    Håber du blev klogere


  • #2   20. jun 2014 Hade skal jeg melle mig til hvis jeg rider T8 og 4.5 på den jeg har haft hele tiden ??

  • #3   20. jun 2014 T.8 og 4.5 hører under sport C og sport D.... Men det burde også fremgå af stævnets tilmelding på sporti smiley

  • #4   21. jun 2014 Tak så ved jeg det smiley

  • #5   21. jun 2014 Hej Hannah, håber det er i orden at jeg "låner" din tråd.

    Spørgsmålet er om, oprykning fra b til a.
    Hvis nu jeg er til stævne og jeg opnår et krav, fx til 4.1. Hvem skal jeg meddele dette til ?
    Er rimelig lost inde for de nye regler smiley

    På forhånd tak smiley


  • #6   21. jun 2014 Mia: hvis du rider til et stævne der både er sport A og sport B, og du er tilmeldt sport B (fordi du indtil videre ikke har opnået snit til A) og i din udtagelse får høje karakterer og kommer i finale (høje nok til sport A) skal du melde til stævnets sekretariat at du vil rykke op til sport A (og ride en udtagelse i sport A i stedet for din finale).... Håber du forstår - synes det er lidt kringlet at få forklaret videre over tekst smiley

  • #7   22. jun 2014 Men man skal bare tænke sig lidt om, inden man uden videre rykker op i sport A til samme stævne - for så "slettes" ens karakterer, som man har opnået, og gælder ikke til næste stævne.
    Så hvis du rider til 6,0 i 4.2 udtagelse (kravet er 5,8) og derefter rykker op og rider 4.1 udtagelse, men kun får 5,7, kan du altså ikke ride 4.1 næste gang - medmindre du ryger i en finale og opnår kravet der smiley


  • #8   23. jun 2014 Okay forstår det nogenlunde nu. smiley
    Men hvad nu hvis jeg for det krævende snit, til et A-B stævne. Og ikke vælger at ridde A til sammen stævne, men bare ridder udtalelsen.
    Hvem skal jeg så melde dette til, når jeg er kommet hjem fra stævne?

    -Mia


  • #9   23. jun 2014 Dine karakterer bliver jo registreret på DRL - og så skal du jo bare stille op i A-klasser næste gang, hvis det er det, du vil smiley Jeg ved, at der et eller andet sted ligger resultatlister for de enkelte ekvipager - jeg kunne forestille mig, at det var sådan noget, der blev tjekket til A-stævnerne, altså om man har opnået kravet. Så du skal kun melde det til nogen, hvis du rykker op i A-klasserne til samme stævne.

Kommentér på:
Stævne start

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce