{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Ny gård og indstilling på tingene! ( LEG ) {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Da jeg har fået flyttet springer vi ikke mere.

Vores nye gård hedder Heartland. Vi bor i USA. Vi er et behandlingshjem, hvor hishandlede og skræmte heste kan få ny tillid til mennesker og få et bedre liv.

Vi tager også såkaldte problemheste ind og heste med sorg

Vi bruger urter og ingen magt. Vi bruger at-knytte-bånd metoden.

Lidt om mig:

Jeg hedder Amy Fleming. Jeg har kendt til heste hele mit liv. Jeg er 15 og bestyrer Heartland. Min mor, Marion, gjorde det tidligere, men hun døede i en ulykke ( Vil i høre mer om den?) Min søster hedder Louise Fleming men vi kalder hende Lou. Hun boede tidligere i England da min Far flygtede fra os efter hans ulykke på sin hest Pegasus. Jeg kender ham dsv ikke mere og har ikke lyst til det. Lou er 31 år og er meget indstillet på vores Far nok skal komme tilbage. Hun gave os næsten ikke besøg før min Mor døede. Men nu bor hun her og holder styr på regnskaber og det forretningsmæssige

Så er der Ty. Ty er 20 år og har været her siden han var 15 da han droppede ud af skolen for at arbejde her på fuldtid. Han arbjeder strålende og han er verdens bedste stalddreng.

Vores gård er ikke det at råbe mest Hurra for, men det er fint og skal ikke være størrer. Vi har:
-1ride hal
-2 roundpens
-2 udebaner
-1 stuehus
-3 stalde

Forretningen kører ikke s godt pt. men hvis i har heste så kom med dem og se evt stedet først.

Tak fordi i gad læse det hele det betyder MEGET for os. Vi hae selv nogle fastboende heste som der vil kommer mere beskrivelse om senere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny gård og indstilling på tingene! ( LEG )
Kommentér på:
Ny gård og indstilling på tingene! ( LEG )

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce