{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Picasa >< Windows fotofremviser {{forumTopicSubject}}

Hej alle foto-freaks smiley

Jeg har et problem, jeg håber at I kan hjælpe mig med. Jeg har altid bare brugt windows fotofremviser til sortering, redigering osv. af billederne. For et par måneder siden begyndte jeg dog at bruge Picasa 3, som jeg på mange områder synes er noget bedre - fx redigeringsmuligheder. Og hvis jeg fx har redigeret et billede i picasa, er det ikke redigeret når jeg åbner det i windows. Dette er ikke noget problem i sig selv, men selvfølgelig lidt irriterende. Men når jeg fx skal lægge billeder på facebook eller sende over mail, åbner windows billedgalleri (og dermed de uredigerede billeder) jo op.. Og jeg kan heller ikke finde ud af overføre picasa-udgaven til et usb-stik. Håber i forstår hvad problemet er smiley Jeg ville lidt høre om der er nogle computer/foto-nørder der ved om man kan "synkronisere" picasa og windows fotofremviser sådan at man også kan finde picasa-udgaven når man skal lægge billeder op på nettet, sende over mail osv smiley
Det er virkelig noget der irriterer mig, men det er nok bare mig der ikke er så god til det der smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Picasa >< Windows fotofremviser
Kommentér på:
Picasa >< Windows fotofremviser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce