{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Kortpakker på Det Sorte Marked. Hygge. :) {{forumTopicSubject}}

Hej man kan nu købe kortpakker på DSM til en pris af 1 Pas (eller 10 diamanter) Og så tænkte jeg på at lave en lille hyggetråd hvor vi kunne skrive hvad vi har fået i vores kortpakker. smiley
Har ikke selv åbnet nogle endnu men regner med at gøre det her på Lørdag (imorgen) eller søndag. ^.^
Man må også gerne skrive hvad man har vundet i kortene indtil videre. Ren hygge. ^.^


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kortpakker på Det Sorte Marked. Hygge. :)
  • #1   29. aug 2014 Jeg har åbnet for omkring 22 pas (15 pas og 70 diamanter. Har alle kort, men mangler 3 diamantkort - har fået sølle 2 diamantkort ud af 22 kortpakker! Er slet ikke tilfreds.. Mine sidste 20 pas venter jeg med at bruge til der er lotteri.. Æv, ud fra min egen statestik virker det ikke engang til, at jeg kan få de sidste 3 diamantkort med 20 pas.

  • #2   29. aug 2014 Anna: det ville have været smartest at gemme alle dine Pas indtil lotteriet starter. så ville du jo have fået både lodder når du åbnede kortpakkerne. ^.^

    Jeg Har så ikke selv kunnet dy mig jeg åbnede 1 Pakke kort (10 diamanter, da jeg hverken vil bruge mine Pas eller har råd til det pga. skal købe VIP medlemskab. ^.^) Og der fik jeg det sidste kort for at vinde 1 Kronus' ur så jeg er okey tilfreds med den kortpakke selvom der ikke var diamatkort i. ^.^


  • #3   29. aug 2014 Ja det er jeg godt klar over - men jeg gad ikke at vente, sååå… Det må jeg vel selv om? smiley

    Plejer heller ikke at bruge pas, for jeg har næsten aldrig smiley



  • #4   29. aug 2014 Haha ja kender godt det der med at man har passene til det og man vil så gerne have den gudommelige hest (i dette tilfælde er der endda chance for hele 2 gudommelige) smiley smiley

    Jeg brugte lige 10 diamanter igen og fik 1 Diamantkort! er så glad. selvom hverken skinfaxe var i, eller var det sidste diamantkort som jeg skulle bruge for at få Themis vægt var jeg da glad for at jeg kunne få det til Nyx pakken i stedet. Så nu mangler jeg kun 1 Guldkort så får jeg en Nyx pakke. ^.^


  • #5   29. aug 2014 Årh hvor er du heldig… Jeg mangler de 2 diamantkort til Thiems vægt og det til Skinfaxe. Ved ikke hvad jeg gør, hvis ikke jeg får dem, så har det virkelig været spild af pas smiley Har ikke råd til at købe nemlig..

  • #6   29. aug 2014 Anna: Jeg blev desværre lidt af en spillefugl da det gik så godt. smiley
    Jeg mangler kun 2 Diamantkort i alt. 1 til Themis vægt og 1 Hvor skinfaxe er i. resten at diamantkortene har jeg allerede fået. Nu venter jeg bare på at lotteriet starter så jeg kan bruge lidt af mine Pas på VIP ^.^
    Har indtil videre vundet Kronus' ur og Nyx pakke. nu mangler jeg kun 4 sølvkort, 1 guldkort, 1 diamantkort og så vinder jeg Rimfaxe. ^.^

    Du skal da bare vente indtil lotteriet starter. Så kan du jo være heldig at vinde 5 værdipas som så kan bruges på kortene. ^.^ på den måde får du gyldne lodder og endnu flere kort. ^.^


  • #8   29. aug 2014 jeg har åbnet en for 10 diamanter smiley
    og jeg fik den guddommelige hest skindfaxe smiley
    og forleden fik jeg samme hest i mit kort for første login
    så jeg er lidt heldig smiley smiley
    Olly


  • #10   29. aug 2014 Sofie: lidt nedern smiley men det var da heldigt med jokerkoret! Det er også det smarteste. ^.^

    Olly: vil det sige at man godt kan vinde Skinfaxe mere end én gang? smiley Wow du er heldig. smiley smiley

    Black: Haha ja det lyder det da til. ^.^


  • #11   29. aug 2014 ja det troede jeg ikke man kunne smiley
    og ja heldig er jeg lige nu smiley
    men jeg syntes også det er fede ting nogle af jeg andre har fået kronos og nyx det gad jeg godt.
    jeg skal bruge diamanter nå min søster kommer hjem så vil vi hygge og med det sammen smiley
    Olly


  • #12   29. aug 2014 Olly: du må da gerne bytte din ene Skinfaxe for min Nyx pakke. smiley xD
    Ej, bare for sjov. xD Det lyder hyggeligt. Jeg har desværre kun 35 diamanter tilbage så jeg venter lidt med at prøve kortene igen. Var heldig at få 1 Jokerkort men desværre kan man jo ikke lave det om til et Diamantkort. smiley smiley Men ellers har jeg ikke været heldig med de sidste kortpakker. smiley xD


  • #13   29. aug 2014 Nu var jeg så desværre så dum at jeg brugte 30 Diamanter på kortpakkerne. Jeg fik 1 diamantkort som jeg allerede havde i forvejen og som jeg først kan bytte imorgen. smiley smiley
    Så nu mangler jeg kun disse kort for at få Rimfaxe: 1 Diamant kort (themis vægt) og 2 sølv kort. 1 til gyldent æble og 1 til Titanens Udfordring. Måske er jeg ikke så uheldig alligevel. ^.^


  • #19   29. aug 2014 Mangler kun 1 dia kort nu smiley
    - har brugt 11 pas smiley

    Er meget tæt på at få Rimfaxe nu ^^


  • #21   29. aug 2014 Sofie: det vil jeg give dig ret i. smiley

    K: du er heldig. Jeg vil også have Themis vægt. smiley

    Rikke: Jeg håber du snart får det sidste diamantkort! smiley


  • #23   29. aug 2014 K: Tja du kan jo vente og se hvad den næste guddommelige hest gør! om den er god (fx. ligesom Shenma som jo er nogenlunde god) eller om den er dårlig. (fx. ligesom Tianma) smiley xD

  • #24   29. aug 2014 jeg ville da gerne bytte den ene men de kan ikke sælges smiley
    K: jeg vil da gerne købe kronos og nyx for lidt pas hvis du vil sælge smiley
    du kan skrive på howrse smiley
    Olly


  • #26   29. aug 2014 vil du sælge så må du gerne skrive til mig på howrse hedder
    Olly


  • #27   30. aug 2014
    Hejsa

    "Tillykke! Du har formået at lægge alle puslespillene takket være de kort, som du har samlet!
    Som belønning får du Rimfaxe
    .

    Howrse-teamet"

    Yay! smiley
    Får Skinfaxe i morgen ^^


  • #28   30. aug 2014 elvis1: Sådan, godt gået og tillykke! smiley

  • #29   30. aug 2014 Tak Sandra! smiley

    Brugte også 30 pas, men tsk tsk xD
    Men tjente så også nogle i går, så mærker det ikke så meget ^^


  • #30   30. aug 2014 WUHUU hvor føler jeg mig heldig lige nu!!! Var klar til at bruge mine 20 pas + sælge DSM for at få flere, MEN nu købte jeg 4 kortpakker - hvor der var diamantkort i 3 af dem!! Så i morgen skal jeg bytte det sidste kort, og så er jeg færdig smiley

    Og det blev kun til hvad der svarer til 26 pas smiley


  • #31   30. aug 2014 *Handler ikke om noget der passer ind her*

    Men jeg har lige vundet Shenma! ;D


  • #32   30. aug 2014 elvis1: Jeg har kun brugt 110 diamaner på kortpakkerne og så også lige 200.000 Equus på at bytte 2 diamantkort om til nogle jeg ikke havde. Jeg er meget glad for mine gudommelige og vilde nu, især da jeg jo har sparet mine pas. ^.^ Men 30 Pas Wow det lyder mange i mine ører. smiley Og tillykke med Shenma! Hvilken frynsegode har du så valgt som nr. 11 ? smiley

    Anna: Heldige dig! 3 diamantkort ud af 4 pakker?! det er vildt mega heldigt. smiley smiley Tillykke smiley

    Jeg har selv liggende 2 TU på lager men overvejer om jeg skal bruge dem eller sælge dem videre. Har desværre heller ikke så meget brug for Shenma selvom den måske ville være en god ide, når jeg køber VIP. smiley


  • #33   30. aug 2014 Fik solgt heste til 10, så det er ikke så 'slemt' smiley
    Har stadig 70 smiley smiley

    Ved det ikke endnu, men jeg skal kigge på det smiley


  • #34   30. aug 2014 elvis: Wow det vil faktisk sige at lige pt. har jeg flere pas end DIG? smiley smiley (76 stk.) Men self. du har også nemmere ved at skaffe Pas end mig der bliver nødt til at spare sammen. smiley

    Jeg er spændt på at høre hvilken ekstra frynsegode du vælger. smiley



  • #35   30. aug 2014 Jeg er en nærig pind, så derfor bruger jeg dem aldrig xD Hehe xD

  • #36   30. aug 2014 Hvad filan gør folk for at skrabe så mange pas sammen, hvis de ikke køber?

  • #37   30. aug 2014 Anna: du kan jo sælge dine DSM ting herinde for Pas og Equus. Og så har jeg også haft købt nogle Pasheste og betalt andre for at lave dem om til pas. Altså de fleste af passene er DSM ting som jeg har solgt, men ellers gør pashestene det jo også ret godt. smiley

  • #38   30. aug 2014 Ja okay, det med pasheste gør jeg også, men ja, sælger så ikke DSM, kan godt lide at have meget smiley

  • #39   30. aug 2014 Anna: Jeg kan også godt lide at have meget, men når jeg har noget DSM som jeg egentlig ikke selv skal bruge så kan man jo lige så godt sælge det videre og få lidt Pas for det. smiley

  • #40   30. aug 2014 ha ha jeg skrev tidligere at jeg havde vundet 2 skindfaxe det har jeg ikke jeg har vundet kortet 2 gange men kun en hest.
    så øv
    og undskyld jeg skrev forkert smiley
    Olly


  • #41   30. aug 2014 Så fik jeg også alle kortene
    Dvs har 3 diamant kort + 1 guld der skal byttes
    Kunne åbenbart nærmest kun få diamant kort jeg havde i forvejen smiley
    Har brugt 20 pas i alt.
    Det er okay syntes jeg
    Kunne have være mere uheldig smiley


  • #42   30. aug 2014 Olly: det var da træls smiley og for dårligt af howrse smiley

    Limira: Ja det er lidt nedern at få de samme diamantkort om og om igen. xD 20 Pas ja det kunne have været værre. smiley


  • #43   30. aug 2014 ja det syntes jeg også o-horn fik jeg flere af og nogle af de andre også så det er lidt øv kun at kunne få en gang smiley
    men sådan skal det være åbenbart
    Olly


  • #44   30. aug 2014 Ang diamantkort gave...

    så har det altid været sådan at man kun kan få en af de gaver mener også det står hvis du køre musen hen over at den kun kan fås en gang
    så ved ikke om det er dårlig af howrse..
    men man kunne måske også selv tjekke op på det inden

    og ja vi har haft kort rigtig mange gange nu og man har aldrig kunne få diamant kort gaverne mere end en gang smiley


  • #45   31. aug 2014 Limira: Jeg ved så ikke om det har været en fejl fra howrse men jeg fik engang en præmie 2 gange fra et diamantkort? smiley smiley

  • #46   31. aug 2014 Kan du huske hvilket det var ?
    for ja det harder ikke rigtig været før der har enten været guddommelig i som man kun fik en gang eller har der været sådan priviligerier som jo også kun er gældende en gang ... smiley
    der har vist kun 1 gang været sådan en gave i som man fik en gang et forheksede græskar smiley

    men alle gange med diamant kort ja så får man det kun en gang smiley

    Så kan ikke helt se hvilket du skulle havefået to gange så har du enten fået to vildheste/guddommelig eller også har du fået 2 gange privilegier som j ikke har så meget af sige da mange af de gælder for altid eller i en kortere periode så kan ikke se hvordan man skulle kunne få to af dem ..

    Ja du kan sagtens aktivere dem men du får ikke dobbelt op på gave smiley


  • #47   31. aug 2014 Limira: nej desværre, det eneste jeg kan huske om det var mindst over 1 år siden.
    Men nu ved jeg da det. Altså jeg vidste godt at fx. vilde heste kunne man ikke få mere end 1 gang men der har jeg heller aldrig fået mere end 1 kort med dem på. så troede det kunne lade sig gøre med skinfaxe. smiley


  • #48   31. aug 2014 WOW vandt lige Shenma i lotteriet? smiley smiley Vildt fedt! smiley smiley

  • #50   1. sep 2014 Sofie: så er du mere heldig end jeg er. Jeg købte 4 kortpakker mere og fik kun guldkort men ingen diamantkort med Skinfaxe i, som er det eneste diamantkort som jeg mangler. smiley smiley

  • #52   1. sep 2014 Sofie: Nej desværre. Har kun fået 5 diamantkort i alt så har ikke nogen at bytte. smiley

Kommentér på:
Kortpakker på Det Sorte Marked. Hygge. :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce