{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Konkurrencer / vinder {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har tit undret mig over hvad er det fede ved bare at blive ved med at side og melde heste til konkurrencer der er bluppet færdigt og har vundet mere end rigeligt ????

Nej her snakker jeg ikke om granprix heste der kan vinde rosetter, men direkte heste der bare bliver meldt til for at smadre det hele for andre ??? fx denne her http://www.howrse.dk/elevage/fiche/?id=2666631

Syntes det er pisse træls at skulle side og rydde konkurrencer for at kunne komme til at bluppe, så er der bare en der kan forklare mig hvorfor ????

og nej hesten er ikke valgt for at hænge nogen, men ser ofte heste af den slag fra den bruger, men også fra en masse andre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurrencer / vinder
  • #2   9. sep 2014 Altså jeg kan da godt finde på det for at tjene eq.

    Kan ikke se hvad der er galt med at Gøre det smiley


  • #3   9. sep 2014 K'en har samme holdning smiley

    Maria hvis du dagligt en til flere gange bliver nødt til at rydde konkurrencerne for heste, når de er meldt til uden grund bare for man kan komme til at bluppe bliver man pænt irriteret + det ødelægger det jo for alle

    Vinde eq så var det nok guder man skulle bruge istedet for, de få eq gad jeg da bestemt ikke selv at bruge tid på at tjene og samtidig smadre det for alle andre.

    Ved dem vi har siddende i support havde et flip med det på et tidspunkt og det fik vi heldigvis stoppet



  • #4   9. sep 2014 Nu er det jo langt fra alle der har guder eller mulighed for at få dem, og vi må jo så bruge alm. Heste til det smiley

  • #5   9. sep 2014 Ja, det kan da være irriterende, men det er jo forskelligt hvad folk har lyst til.

    Så kan jeg jo også sige, at det er skide irriterende, at der ofte er meldt 100 forskellige blup heste til springkonkurrencer, som har GP på 1400. Dem skal mine Araber EH'er stille op mod, med GP på 1070. Så når der er fyldt op, så må jeg også bare vente, for mine har ikke en chance mod disse blup heste.


  • #6   9. sep 2014 Altså der tager du helt fejl, blupper ja nogen gange mange på en dag men holder også dage hvor jeg ikke melder til eller blupper overhovedet og dog Mias hannoer har samme gp som dine arabere og hendes kan sagtens tæske mine i terræn smiley

    og melder aldrig til flere end det hesten skal bruge, hverken blup heste eller eliter


  • #7   9. sep 2014 og spørger jo også bare hvorfor ? kan forstå hvis man blupper, men det der trip fatter jeg ikke

  • #8   9. sep 2014 og dine arabere med deres lave spring burde slet ikke ramme mine hannoer hvis de bliver bluppet korrekt smiley

  • #9   9. sep 2014 Tager fejl? Synes ikke jeg tager fejl. Mine vinder ikke i terræn, de vinder bedst i ridebanespring, bare ikke mod dem med så høj GP. Det ved jeg vel bedst? Og nu siger jeg jo heller ikke at det KUN er dig som melder til ridebanespring med gode GP heste, der er vel også andre spillere. Og selvom det kun er til blup, så er det jo stadig rigtig mange konkurrencer, hvis der bluppes flere heste.

    Lige nu er det ikke et kæmpe problem, men der var en tid, hvor det kunne tage flere dage at vinde, fordi der var helt fyldt op med blup-heste.


  • #10   9. sep 2014 Svare også hvorfor jeg gør det. Og kan ikke se hvorfor det er mere rigtigt og okay, bare fordi man blupper. Det er jo bare pga 2 forskellige formål. Det er da ligeså træls for andre bruger at der er så mange blup heste meldt til?

  • #11   9. sep 2014 Har avlet dem i omkring 2 år, så har fundet ud af hvordan de bluppes bedst smiley Og jo, de rammer..

    Men nok om det… Folk gør det vel, fordi de har lyst smiley
    - Ikke at jeg selv gider


  • #12   9. sep 2014 Anna nu er jeg den eneste der har spring blup heste med de gp smiley men ville melde arabere til inden jeg trænede spring bjælken så burde de under ingen omstændigheder ryge ind i mine heste og burde heller ikke gøre med træning i spring bjælken da der er en 1-2 stjerne til forskel med dine der er færdig bluppet til mine bliver meldt deres 1 blup år

  • #13   9. sep 2014 Jamen det gør jeg jo også… Træner jo slet ikke spring bjælken i blup? Træner ingen spring, det eneste spring den får er fra springkonkurrencer. Jeg har styr på det. Som sagt er det ikke slemt lige nu, men det har det været. Men kan da komme med et lille billede, som er under konkurrencer, fra denne færdigbluppede EH:

    http://www.howrse.dk/elevage/fiche/?id=2673911


    profilbillede
  • #14   9. sep 2014 Skriver jo ikke at de godt kan ramme de konkurrencer som du melder til for sjov smiley
    Men lad os nu bare lade det ligge smiley


  • #15   9. sep 2014 Ville skrive det til Howrse for det burde ikke være muligt, ved da når jeg blupper mine EH welhs at jeg kan krybbe under eliterne.

    Har ikke trukket nogle heste idag og kan se den jeg bluppede forleden, ryger i konkurrencer fra 256 %-526%


  • #16   9. sep 2014 Tja, synes også det er besynderligt. Måske jeg skulle skrive, hvis det bliver for svært at vinde igen på et tidspunkt.

  • #17   9. sep 2014 Hvad % ryger de ind i ? for ellers kan jeg da prøve at træne min en aldring i spring før jeg melder til så ryger de jo endnu højere ind smiley

  • #18   9. sep 2014 det er min hest i snakker om . smiley
    jeg arbejder med mine færdigheder og derfor melder jeg til
    så vidt jeg ved er det tilladt at melde til som vi har lyst og det er lige nu jeg har tid
    og så kan der gå flere dage og også længere hvor jeg ikke gør andet end alm brug af mine heste.
    Olly


  • #19   9. sep 2014 Ja selvfølgelig er det tillladt spørger også bare hvorfor og som jeg skriver Olly er dine ikke den eneste af den type heste smiley men den hest der kan jo ikke få flere færdigheder end ved ridetimer

    Men ved da hvor mange bruge jeg kunne ødelægge tingene for hvis jeg begyndte at melde mine elite til almindelige konkurrencer


  • #20   9. sep 2014 ved godt den ikke få flere færdigheder men den kan vinde og dermed blive en vinder hest og det er nogle gange det jeg gerne vil have.

    men jeg forstår ikke helt det sidste du skriver

    citat
    Men ved da hvor mange bruge jeg kunne ødelægge tingene for hvis jeg begyndte at melde mine elite til almindelige konkurrencer citat slut

    hvad mener du med det
    Olly


  • #21   10. sep 2014 At hvis vi var flere der begyndte at melde vores eliter til konkurrencer bare for at de skulle vinde, kunne andre heste jo ikke have en chance, det eneste tidspunkt jeg bruger eliter til at tømme konkurrencer er lige præcist når jeg støder på sådanne heste der bare er meldt til for at ødelægge det for andre

  • #22   10. sep 2014 jeg melder ikke til for at ødelægge noget for andre. smiley
    med den tankegang du har er det vel det du selv gør. smiley

    jeg ønsker en hest som er god til at vinde og det betyder den skal meldes til konkurrencer og det er trods alt ikke hver dag jeg gør det så ro på. smiley
    Olly


  • #23   10. sep 2014 øhh lol. skal jeg så også begynde at klage?
    jeg har en del eh avl og mange.. rigtig mange konkurrencer er faktisk fyldt ud med blup heste fra diverse folk, så jeg ikke kan deltage uden at tabe og det gælder alle i alle konkurrence-grene, så jeg finder bare alternativer f.eks en anden sportgrens og melde den til for at vinde nemmere..
    jeres heste har sørme aldrig generet mig endnu selvom jeg ser dem mange steder. og vinder jeg ikke over den. så skidt pyt så prøver jeg blot en gang mere. jeg tror bare det primært problem går ud på at man skal bruge nogle få ap mere end man har lyst til for at bluppe men come on. bliv lidt voksent. ingen har patent på konkurrencer.
    se f.eks bare dem der blupper helt vildt. de fylder jo både den ene og den anden konkurrence gren ud. uden at tænke på andre. og hvorfor skulle de ?
    et spil er vel et spil.
    giv hinanden et kram og så er den ikke længere. smiley


  • #24   10. sep 2014 Nej jeg rydder konkurrencerne så der er plads til man kan bluppe smiley og rør kun konkurrencer med heste der har vundet mere end de 20 stk

    men jaja jeg kan ikke se hvad gør en hest så dejlig at den kan vinde lidt konkurrencer, det kan alle jo hvis de har de rigtige bonusser på og meldt til konkurrencer i deres laveste færdigheder smiley men bliver den bedre af at vinde 400 eller 1000 konkurrencer

    Jeg spørger bare da jeg ikke kan forstå det og ved at der er flere der er pisse træt af de heste, så vil da hellere tage det op i åbent forum end at folk bliver ved med at bitche de heste/brugerne væk




  • #25   10. sep 2014 men det kan jo være jeg finder ud af hvor dejligt det er at have en hest der kan vinde konkurrencer, når man konstant skal rydde dem for andaer der har vundet mere 500 konk smiley

  • #26   10. sep 2014 jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med at bitche os væk
    jeg ser en del heste som bliver brugt som mine egne.
    så hvad mener du med at bitche os væk.
    vi har da alle lov at være her. smiley
    men jeg gider ikke at forklare mig igen . smiley
    skal vi ikke bare lukke den her smiley
    Olly


  • #28   10. sep 2014 kan slet ikke følge dig ts... smiley

    hvad med dem som der ikke avler? smiley så må de/vi over hovede ikke bruge de konkruancer der er? smiley smiley

    det halve af spillet hvis man ikke må deltage i konk.. smiley


  • #29   10. sep 2014 Jeg gør det for at tjene eq, ikke for at ødelægge det for andre smiley
    Desuden, hvis der ikke blev meldt til konks ud over blupheste, ville konks ikke blive holdt særlig meget.

    Og jeg har jo ikke 60-70 guder som jeg kan få til at vinde konks, så de vinder 500 pr stk smiley

    Og man har jo ret til det smiley


  • #30   10. sep 2014 Team hot Zip nu snakker jeg ikke om almindelige heste og skriver heller ikke at folk ikke må melde til smiley jeg spørger hvorfor ?

    Pika nu har jeg ikke stødt på bunke vis af heste fra din side af hvor man tænker, det er 3-4 brugere det generelt smadrer en masse for andre.

    Kan jo kun håbe på at opdateringen snart kommer, med at heste der har vundet mere end 20-30 konkurrencer, ikke kan meldes imod heste der ikke har, da dette jo ville løse problemet smiley ligesom begynder klasserne eller med at de kun kan meldes i en konkurrencer med almindelige heste, ligesom guderne;)


  • #31   10. sep 2014 Men altså hvis jeg må , må de andre vel også?


  • #32   10. sep 2014 Der er ingen der er herre over konks, jeg kan da også synes det er pisse irriterende når der der bliver trænet en elite op, og mine heste taber dem jeg har meldt den til. Men det er bare 'bad luck', det er jo ikke noget nogen gør for at smadre det for andre! smiley

    Der er også nogen der gerne vil have deres heste til at vinde en masse konks så de ligger højt på listerne, og det er der vel ikke noget galt i smiley


  • #33   10. sep 2014 Jeg kan prøve at holde lidt øje, næste gang jeg blupper

  • #34   10. sep 2014 Anna sidder med en nu og har aldret den engang i spring inden, så nu er de laveste % 90 konkurrencer, så de burde ikke være i vejen mere smiley

  • #35   10. sep 2014 Er vi begyndt at gå i for små sko? smiley

  • #36   10. sep 2014 Da jeg ikke er vip på HG kan jeg ikke ligge et sceamshot ind så ville i jo kunne se hvor tosset det er smiley og små sko jeg spørger hvorfor, for syntes det er pisse irriterende at skulle tømme 25-40 konkurrencer for at komme til at bluppe og jeg vitterligt ikke forstår hvorfor en hest skal vinde 1000 konkurrencer smiley men kan da se min den ene har vundet 45 fra igår da jeg tømte konkurrencer og med den måde det foregår pt så skal den jo nok snart runde de 1000, så må vi jo se om jeg kan se det seje i det smiley

    Rikke med hensyn til elite optræning ved jeg de fleste der træner eliter kun melder til i lige præcist de nødvendige konkurrencer, men ja hvis man ryger ind i en trækningsdag så er det et helvede og blupper slet ikke selv på sådanne dage smiley


  • #37   10. sep 2014 Og ved da at hvis jeg lavede samme emne i en fb grupperne ville de fleste bande de samme heste væk som jeg gør smiley men prøver at forstå hvorfor og derfor er emnet lavet herinde, så jeg kan få svar på mit spg

  • #38   10. sep 2014 kan ikke forstå du bliver ved. smiley
    jeg for mit vedkommen syntes du har fået svar smiley
    det er min hest du har linket til.
    og jeg vil gerne have en vinder hest
    og samtidig vil jeg op i færdigheder.
    og helt ærligt jeg gør det her ca en gang i måneden.
    du har i aftes ramt en af de gange.
    du siger du selv har elite heste så brug da dem sådan en aften jeg ville da kun syntes det var fedt. smiley
    min hest kom på 2pladsen i færdigheder for den race og så kan jeg godt lide at den også er en god vinder.
    håber det denne gang er svar nok smiley
    Olly smiley


  • #40   10. sep 2014 Olly nu skrev jeg jo at det ikke kun drejede sig om den og ja brugte og en af eliterne i aftes til at rydde op smiley men gjorde det jo kun i den konkurrence type jeg skulle bruge og ikke alle mulige andre, så dine skal nok vinde nogen smiley

    Er nok bare blevet vandt til at have heste der ligger i toppen af færdigheder, men jo kiggede nok også efter hvor højt de landede i færdigheder inden jeg startede elite avl smiley og igen derfor emnet er lavet herinde for at kunne få svar fra andre der netop ikke avler eliter, da man til tider glemmer hvordan andre spiller spillet og herinde ved jeg der er mange som ikke gør som jeg smiley

    men ja du har jo svaret, jeg svarer bare de andre der skriver smiley og kan forstå for mange er det en måde at få eq ind på


  • #41   10. sep 2014 okay jeg fik forståelsen af du syntes det var for dårligt af mig at jeg gjorde det på den måde.
    jeg ved godt min var et eksemplet og det er helt ok.
    Olly smiley


  • #43   14. sep 2014 Ved du hvor mange færdigheder dine heste har, når du begynder at melde dem til ridebanespring? smiley


  • #44   14. sep 2014 Skal nok tjekke her senere når jeg blupper dem, men de har over 100 i springfærdigheder inden jeg melder til noget, så de burde ikke kunne ramme i 50'erne

  • #45   14. sep 2014 Min har 57 i spring, og rammer ret mange af de, hvor dine heste er med. Ikke at det er et problem, for når at melde den til en del inden - men undrer mig bare over det

    profilbillede
  • #46   14. sep 2014 Det er da også en del jeg har hængende af konkurrencer, de er på 1444 gp nu smiley men tror måske det er den ene der har hjulpet mig der melder anderledes til end jeg

Kommentér på:
Konkurrencer / vinder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce