{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Del karma - Genialt til dig der skal på f.eks. Roskilde festival! {{forumTopicSubject}}

Hej piger

Nu vil jeg lige dele dette geniale tilbud med jer.
Røde kors har i samarbejde med Billetlugen lavet en kampagne som hedder "del karma"
Den går ganske enkelt ud på, at man skal melde sig ind i Ungdommens Røde kors, og derefter invitere 8 af sine venner til at gøre det samme. Når man har fået 8 til at tilmelde sig, får man et gavekort på 1800 kr. til billetlugen som tak.
På billetlugen kan man købe billetter til koncerter, teaterforestillinger og festivaler i hele landet.

Det koster 100 kr. at melde sig ind, og disse penge går så til Røde kors som hjælper børn. Man kan melde sig ud igen med det samme, ved at skrive en mail til dem med sine oplysninger.

Det fungerer sådan, at når man har meldt sig ind, så får man en SMS med sit "karmanummer" og kan derefter gå i gang med at invitere sine venner.
Når man melder sig, skal man skrive karmanummeret på den person der inviterede en, så det bliver registreret.

Nu må I ikke misforstå mig - selvfølgelig prøver jeg selv på at opnå 8 inviterede så jeg kan få et gavekort, men dette er altså også en genial chance for jer, for at få en meget billig billet til sommerens festival, ligegyldigt hvilken en i planlægger at tage til. smiley

Mit karmanummer er: 339047
Og jeg hedder Katrine.

www.delkarma.dk

*kampagnen gælder for folk mellem 15-29 år

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Del karma - Genialt til dig der skal på f.eks. Roskilde festival!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce