{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Quarter blanding brugt til western? {{forumTopicSubject}}

Hej venner smiley

Nu skal min hingst have en hoppe at gå med så han får et harmonisk forhold til hopper og så kunne det være fedt at få føl :).

Men jeg er lidt i et dilema for der er 2 hopper, jeg ikke helt ved hvad er bedst at vælge iht at så at kunne sælge føllet smiley

Er det bedst at gå udfra en smuk udstråling blik fang og så at følet bliver en blanding der er helt ved siden af (Appaloosa, araber, pinto) Men være en all-around pony.?

Eller er det bedst at gå lidt efter de personer som gerne vil ride western men ikke kan give 30.000 for en god western hest, men så at jeg måske har svære ved at sælge den til "rigtig western folk" som oftes kigger efter de ren race.
(25%Appaloosa,25%araber50%quarter)

Håber i vil komme med jeres mening smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Quarter blanding brugt til western?
  • #1   26. sep 2014 Nu er jeg western rytter og er startet ud på en blanding..

    Men nu når jeg skal have ny hest ville jeg aldrig købe en blanding. . Hvis det til dig selv og du har tænkt dig at beholde føllet til det skal her fra så lav du dig bare en blanding...

    Hvis det skal sælges så lad Vær


  • #2   26. sep 2014 TAk for din meningen smiley


  • #3   28. sep 2014 At blande quarter i hesten gør den ikke mere attraktiv som blanding. Ønsker man quarter, går man typisk efter en med papirerne i orden, så der er mulighed for quartershows.
    Jeg synes den første blanding lyder bedst...


  • #4   2. okt 2014 Jeg vil også mene at hvis du vil sælge hest til westernfolket så skal du ikke lave en blanding.
    Personligt tænker jeg at der er masser af blandinger som ville være ganske udmærkede westernheste, så hvorfor lave flere?

    Og hvis man skal lave en blanding så ville jeg selv lave en der var mere allround


Kommentér på:
Quarter blanding brugt til western?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce