{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Flytte til udlandet! Hund, penge, arbejde! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har nogle spørgsmål angående flytning til enten USA eller Australien. Min kæreste og jeg, vil samme med en vennepar gerne flytte permanent til enten Australien eller et sted i USA. Vi er selvstændige forhandlere, hvor vi må arbejde og sælge til over 158 lande, hvor de nævnt ovenfor selvfølgelig er en del af det.

Vi hælder alle sammen til at ville til Australien at bo om et par år, men jeg har hørt at det er rigtig svært at få arbejdstilladelse der nede? Gælder det også, hvis man er "selvstændig" med sit eget firma? Ofte er det sådan, at man faktisk kun kan få arbejdstilladelse HVIS man har en klar aftale med et firma der nede, om at man har fået en stilling, og kun mangler arbejdstilladelsen. Men når vi jo ER selvstændige, og HAR et arbejde, hvilke regler gælder så?

Så har jeg et par andre spørgsmål.

1. Vi har to hunde, og dem vil vi rigtig gerne have med. De er bare to små hunde. Hvad vil det koste? og hvad med vacciner?

2. Hvis man har taget SU lån, kan man så godt tilbagebetale det imens man bor i udlandet? SU lån skal først begynde at blive tilbagebetalt 5 år efter uddannelsen, og vi vil helt undgå at vente til gælden er betalt ud, HVIS man KAN flytte selvom man har SU lån. Nogle er ved noget om det? smiley

3. Vi havde egentlig alle tænkt at skulle starte fra 0 af, dvs, at vi kun tager to kufferter tøj med, som vores skabe nu faktisk også kun indeholder pr. person, også ellers købe os frem der nede. Men nogen der ved hvad det ca. vil koste at skulle have transporteret ALLE møbler osv med? Jeg ved det er RIGTIG dyrt, andet ved jeg ikke smiley

Tak på forhånd!..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte til udlandet! Hund, penge, arbejde!
Kommentér på:
Flytte til udlandet! Hund, penge, arbejde!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce