{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
182 visninger | Oprettet:

Sælger DSM. :) {{forumTopicSubject}}

Hej jeg sælger dette fra DSM (fra på mandag af):

6 x Harmonipakker = 1 Pas pr Pakke

2 x D5E = 8 Pas eller 7 Pas og 15.000 Equus

2 x Heras Pakker = 3 Pas

Obs: Jeg modtager kun det jeg har skrevet, medmindre det er de 2 D5E kan priserne ikke vælges imellem. smiley

Jeg kan bytte 3 ting af gangen takket være VIP. Jeg reserverer tingene til jer, til på mandag og så skal i self. heller ikke betale for tingene før mandag. smiley

Skriv gerne her eller på howrse. Link:

http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=229097


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælger DSM. :)
  • #1   21. nov 2014 hej hvad for en heras og en harmoni ????

  • #2   21. nov 2014 du kan ikke sælge heras pakke for den samme pris den bliver solgt for i dsm o.o så kan folk jo bare købe en selv, eller er det to for 3 pas? smiley og hvad er prisen for D5E oprindeligt, vil gerne vide det men har aldrig nået og få set det smiley

  • #3   21. nov 2014 Maria

    inden du begynder at brokke dig så læs da lige HVAD der står..

    og ang det 5 element så har de kun EN gang været på DSM der kunne vi købe dem til 2 pas og de skulel jo direkte på hesten altså ikke i lager beholdning

    før de var det meget normal de kostede 3-4 pas stykket når man købte af andre og gør de stadig måske ikke så mange der får solgt til 4 pas stykket salget af dem er gået lidt ned efter de var på DSM men har selv og set mange andre få dem solgt til 3 pas stykket smiley


  • #4   21. nov 2014 Jeg brokker mig ikke?
    Og nåede ikke at se prisen på det 5. element så ville bare lige høre fordi troede det kostede 10 pas eller deromkring siden hun solgte dem til 7-8 smiley


  • #6   21. nov 2014 ja skrev osse eller mener du for begge?..troede hun mente en i starten men lig mærke til skrev ikke bare hvorfor hun satte den samme pris skrev osse om det var for begge. Og det med det femte element der ville jeg bare vide prisen på det bare basic fordi jeg ikke vidste det, ikke fordi jeg havde noget at kommentere på. Så nej jeg spiller ikke klog, måske er det dig der gør det, så læs du først inden du sidder og hakker på mig tak, seriøst.

  • #7   21. nov 2014 Har skam læst smiley
    men igen kan man skrive på mange måde hvis man er usikker eller bare spørge
    det gør du just ikke smiley

    men ingen grund til at ødelægge emnet her for Sandra

    syntes bare du burde læse efter inden du gør dig klog
    er du i tvivl så spørg istedet for at virke negativ og pådutte folk noget som de ikke har skrevet

    sletter min andre kommentarer da de ikke høre hjemme i sandras tråd og ødelægger hendes tråd smiley




  • #8   21. nov 2014 Jeg mente det heller ikke ondt smiley jeg spurgte jo bare, og heller ikke noget ondt mod dig, syntes bare ikke du skal skrive jeg gør mig klog, når jeg overhovdet ikke mener det sådan Mia, så ikke tro jeg er flabet eller noget, men der er tit folk der misforstår andres eller mine kommentare der slet ikke er ment sådan og begynder at hakke uden grund smiley og det er jeg træt af

  • #9   21. nov 2014 Johanne: Heras Pakker bliver kun solgt samlet. Harmonipakkerne koster som jeg skrev, 1 Pas pr. Pakke. smiley

    Maria: Når der står fx. 2 x Heras pakke = 3 Pas betyder det at jeg sælger 2 Heras Pakker for 3 Pas. Det er bare nemmere sådan

    Limira: Det er helt i orden, Du skriver bare hvad du har lyst for jeg ved du har 99.99% ret i det når du skriver noget. smiley


  • #10   22. nov 2014 nårh ok så tror jeg at jeg hopper fra havde nemlig brug for en af hver ting

Kommentér på:
Sælger DSM. :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce