{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Vil DU I lave vores video? billeder? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer, foto freaks som er vildt gode til at lave videoer? jeg søger en eller et team til at hjælpe mig med at få lavet en video. Videoen vil blive vist for flere tusind. Mere kan jeg desværre ikke sige, da det vil blive reklamation, hvilket ikke er tilladt.

Jeg søger også en til at tage nogen billeder for os, de vil også blive vist til flere tusind mennesker, og jeres logo må selvfølgelig gerne være der på.

Skriv til mig PB for mere info, kun seriøse kommentarer, fra folk som ved at de er god til det med video / billeder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil DU I lave vores video? billeder?
  • #1   26. nov 2014 Hvor i landet? Hvis det er på Vestsjælland/Slagelse området, vil jeg gerne tilbyde at komme ud til foråret smiley

  • #2   26. nov 2014 Ja hvor i landet? smiley

  • #3   26. nov 2014 Jeg håber I giver en god løn, for det lyder som noget der koster et hav af tid smiley

    Jeg er selv på grundforløb til FTP, hvor vi lærer at lave videoer, og det har altså givet et enormt indblik i, hvad det koster i tid at lave en video.
    Jeg kan desværre ikke på grund af projekter i skolen som nok kommer til at tage tid, og jeg har ikke adgang til programmer der må bruges kommercielt.


  • #4   26. nov 2014 hvor i landet for jeg vil vildt gerne smiley


  • #6   1. dec 2014 Hej alle vi søger et team, ved ikke om du har nogen venner til at hjælpe, som vil lave en reklame film, samt tage reklamefotos til vores nyopstartet virksomheds idé, filmen vil blive vist til flere tusinder af mennesker, og det er dette vi kan tilbyde som en slags reklame for dig/jer og dine fotos / videoer, så i vil ikke blive betalt men vi vil give jer en god reklamation. Reklame filmen skal ikke vare i mere end en 2-3 min smiley
    Virksomheden befinder sig i nordjylland, hvilken er irrelevant, da i skal levere filmen elektronisk. Hvis dette har interesse vil i få yderligere information om virksomhedens idé, efter i har underskrevet og scannet enfortrolighedserklæring smiley


Kommentér på:
Vil DU I lave vores video? billeder?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce