{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Fjerning af modermærke.. Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg overvejer virkelig at få mit modermærke overvejet fordi jeg synes at det er irriterende og grimt... Det sidder lige skråt op mod panden ved mit højre øje. Det går ikke op over øjnbrynet, men ligner en start på øjnbrynet. Det er mørkt og cirka 1 cm højt og 0,5 bredt.
Er der nogen af jer der har prøvet det? Og hvordan forgår det?? Og hvad er jeres erfaring med aret?..
Kh Nicoline


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjerning af modermærke.. Hjælp
  • #1   9. dec 2014 Jeg har samme problem, bare i øjenbrynet smiley
    Men jeg nægter at få det skåret væk så jeg får er ar, så jeg vil få mit væk med en laser, det skulle ikke give ar smiley jeg er bare ved at tage mig sammen til at få en tid, de nåle der er ikke lige mig, haha smiley


  • #3   9. dec 2014 Jeg havde to, jeg fik fjernet fordi de var til gene for mig.dem fik jeg skåret væk og derefter blev såret brændt. Så det helede som et brændsår, det skulle give en bedre helings proces. Jeg blev bedøvet i området inden så mærkede intet smiley

  • #4   9. dec 2014 Hvordan blev arret?:)

  • #6   9. dec 2014 Jeg havde to på ryggen. Det tog ti minutter og jeg fik to sting på hver. Det ene var større end det andet, og selvom det snart er fire år siden er det ene ar meget tydeligt og buler ud, men jeg passede overhovedet ikke på mine sting, og man kan jo ikke undgå at bruge sin ryg, så det er nok derfor smiley

    Jeg ville tage til læge og få en henvisning (nok en plastikkirurg) og så høre om risikoen for ar smiley

    Tror ikke man som sådan kan vælge mellem om man vil "opereres" eller have laser, det er jeg ret sikker på kommer an på modermærket smiley


  • #7   10. dec 2014 Jeg har ikke fået fjernet noget i hovedet så jeg aner ikke hvordan det foregår. Men da jeg fik fjernet et lige under brystet (det sad lige ved bh'en og jeg rev dagligt i det) der blev jeg bare lokal bedøvet og så skar han det af, lagde et sting for at give et pænt ar og så var det det.. Jeg fik fjernet stinget en uge efter. Aret er i løbet af det sidste halve år blevet meget blegere og falde mere og mere i et med huden. det er dog halvandet år siden jeg fik det fjernet så det tog langtid før det falmede ordentligt.

    Men jeg tror der skal mere til end lige 2 min på brikesen og et enkelt sting når det er i ansigtet og så tæt på øjet. Men jeg ville rende til lægen og så høre hvordan og hvorledes samt med aret


  • #8   10. dec 2014 Mit ar er sådan lidt lyserødt agtigt, da jeg af natur danner meget arvæv og tydelige ar. Så er det lige meget om jeg bliver syet eller andet. smiley

  • #9   18. dec 2014 Du bliver bedøvet, skåret, syet, og lægen kan så vælge om skønhedspletten bør blive sendt videre til undersøgelse ikke. Hvis du er interesseret, har jeg billeder af de stadier, fra jeg fik fjernet min på armen. Arret er stadig rødt 1 måned efter, men jeg har set ar fra skønhedspletter, og de skulle gerne ende med at blive hvide smiley
    Det gør overhovedet ikke ondt, jeg kan huske jeg var nervøs for det..


  • #10   30. mar 2015 Hej alle. Jeg har nu været til hudlægen og hun er givet mig en henvisning til Herlev hospital, hvor jeg skal ind og undersøges

Kommentér på:
Fjerning af modermærke.. Hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce