{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

M.
M.
Tilmeldt:
30. nov 2014
Følger: 1 Emner: 97 Svar: 502

Holdmedlem søges :) {{forumTopicSubject}}

Søger en der vil være med på mit hold og avle Eh Fjordheste sammen med mig smiley

Mit hold hedder A ????? ???? <3, og selvom vi står 2 på holdet på lige nu, er jeg den eneste der avler.

Min højeste Gp ligger lige pt på 624.

Men jeg har nogle krav til dig som alle skal opfyldes for at du kan være med smiley

Du skal have Min. 1 Eh fjordhest med gp over 620

Du skal kunne lægge Eq, Pas og Dsm i avlen.

Være aktiv, få bedækket så tit du nu kan, er selvfølgelig okay hvis du ikke når det hver gang, gør jeg heller ikke selv altid pga Skole smiley

Du skal kunne bluppe (Blupper dem til de er 10 år)

Du skal helst være over 18, da jeg tror det fungere bedst sådan smiley

Andre ting:

Ingen af os sælger ud af avlen så længe vi er igang, medmindre vi har aftalt andet.

Hvis du vælger at stoppe samarbejdet eller vi vælger at stoppe avlen, har du ingen krav på nogle af de heste eller evt indtjening ved salg, som jeg har avlet inden du kom med på holdet.

Når/hvis der bliver solgt ud deler vi indtjeningen.

Jeg forventer at vi enten skiftes til at bluppe det nye føl, altså vi skiftes til at have hoppe eller hingst, eller at der bliver avlet med stav, så vi begge og ikke kun den ene sidder og blupper smiley

Jeg håber at nogen vil avle med mig. Vi laver selvfølgelig en aftale sammen hvordan det kommer til at forgå,men det er vigtigt at mine krav bliver opfyldt smiley

Jeg hedder Blackie1992 på howrse, og ja jeg har ikke mange dage, men jeg har spillet før, så jeg har styr på det smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Holdmedlem søges :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce