{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny tegning :)
  • #1   22. dec 2014 Først og fremmest en stor ros for at du tegner så mørkt - mange som prøver at tegne fint og detaljeret, tegner så 'fint' at man næsten ikke kan se motivet. Så stor ros for det.

    Du er godt på vej med lys og skygger, dog har du endnu ikke så mange nuancer, hvilket gør at de (især i hovedet) ser malplacerede ud. Jeg foreslår markant skabere nuancer, f.eks. må du godt bruge næsten kul sort øverst på de ben som vender væk fra beskueren, omvendt må du også bruge næsten helt vid ved højlys. Dette er meget voldsomt og virker derfor kun ved MANGE detaljer. Resultatet bliver en tegning som ser meget mere "skarp" ud - du kan sammenligne det med et kamera hvor du enten kan stille det skarpt eller ufokuseret.

    Til sidst vil jeg anbefale dig at øve dig på omridset samt droppe konturstregerne - de findes jo heller ikke i virkeligheden. Det ser forresten ud som at du først har tegnet omridset af man og hale samt derefter har "fyldt dem ud". Det gør håret til at se stift ud som på legetøjsheste. Jeg foreslår at du dropper at lave omridset, men tegner en MASSE fine velovervejede hår (med forskellige nuancer), så håret ender med at se mere blødt og levende ud.

    Jeg er meget konstruktiv, men det er jo fordi det er det denne gruppe er til for. Du er dygtig, og jeg kan lide din tegning, så du må endelig ikke betragte det som kritik! smiley

    Hvis du er i tvivl om hvordan det jeg beskriver vil se ud, så skal du bare sige til, jeg har en lignende tegning liggende som jeg gerne vil lægge ind, hvis du har brug for det (jeg ville bare ikke ligge min egen tegning ind uden din tilladelse). Skriv endelig hvis du har nogen spørgsmål smiley


  • #2   22. dec 2014 Mange tusinde tak for den konstruktive kritik! Det er jeg meget glad for og vil helt sikkert prøve de råd du har givet mig smiley
    Jeg vil meget gerne se din tegning smiley


  • #3   22. dec 2014 Dejligt at du kan bruge mine råd. Her har du min tegning, jeg håber at det hjælper til bedre at forstå hvad jeg har beskriver, ellers så spørger du bare smiley

    profilbillede
  • #4   22. dec 2014 Jeg kan tydeligt se hvad du mener smiley Og endnu engang tak for rådene smiley

Kommentér på:
Ny tegning :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce