{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

ny avl, søger måske medlemmer {{forumTopicSubject}}

jeg starter muligvis en ny avl op her en af dagene, og vil gerne have en partner.
du skal være til at snakke med, forstående og veltalende, da jeg ikke gider mistforståelser, din alder har ingen betydning, så længe du kan stave og kommunikkere, både med mig, men også af købere. derud over skal der bluppes en del, og der skal betales en del, der er ikke noget der hedder 50-50, det er som det kommer og går, dvs, min partner til den tid får en hold 1 Elite, hvilket også er derfor jeg kun søger 1 partner. det er meningen avlen skal nå toppen. jeg har ikke noget i mod at skulle smide en masse i avlen, men nu mindre man smider i avlen og nu mindre tid man bruger på avlen, nu mindre vil man høste på avlen når tiden er til enten at sælge, eller sælge Eliter, og også når der trækkes Eliter vil man få en ELite efter hvordan man er med inden over.

derud over er avlen i bund og grund min, men hvis man laver nok, og lægger nok i avlen, vil man høste præcis det samme som jeg gør smiley min partner skal være emd på at det er et samarbejde, der efter også en god ide med en masse kontakt, og at vi klinger godt sammen smiley

mvh emmabergman


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny avl, søger måske medlemmer
Kommentér på:
ny avl, søger måske medlemmer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce