{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Elitetræning pakke {{forumTopicSubject}}

Jeg tilbyder dig, at træne dit elite føl, sørger for alt DSM undtagen himmel stykker/Himmelpakke. Har nok til at sælge 2 af disse elitetræning pakker.

Der vil blive givet dette til hesten, som jeg sørger for.
Vand fra ungdommens kilde ( hvis den ikke allerede har det )
Alle bonuserne
æble
helios stråler
apollos lyrer
hypnos tæppe
poseidons pakke
Nyx pakke
Krøsus held
plutos pergremet
akilles hæl ( det følger med i nyx pakken )
Medusas blod ( der aftales hvilket æble der bliver brugt, og om det skal have en hest/pony pels eller en pegasus pels )

Det eneste du skal sørge for er, enten at give mig 5 pas til en himmel pakke, eller få nogle til at sende mig 20 himmel stykker ( har 4 i forevejen, så hvis du ikke kan finde nok byttere, kan du "låne" 4 stykker af mig )

Prisen vil 18-20 pas, his du ønsker at få element på hesten skal du betale yderligere 2 pas. Det vil så være med elite træning og aldring + alt DSM undtagen himmelstykker ( som sagt er det dem du selv skal give )

Hvis du ikke har købt dit elite føl endnu, foreslår jeg at du laver en aftale med sælgeren, at u får føllet solgt til mig direkte, så du kan få den med det samme. Ellers skal du tage højde for at der vil gå 10 dage før du kan købe hesten tilbage.

kan kun tilbyde 2 af disse pakker, så hvis der er den mindste interesse, skal du nok være hurtig.

Skriv her eller på howrse til katkaas ( mig )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elitetræning pakke
Kommentér på:
Elitetræning pakke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce