{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Dårlig ejer? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley jeg har brug for og komme ud med det her. Da jeg lige havde købt Ravel, skubbet jeg ham lidt væk i starten da jeg lige havde self mistet Alex. Der er så gådet mådner nu. Det går godt i ridnig og fra jodern af med ravel. Men jeg kan tit føle lidt at jeg stadig at jeg ikke er kommet mig over Alex, og jeg prøver så godt jeg kan og skjule det. Men jeg havde en hestevisker på og hun sagde at Ravel forstår ikke hvad jeg vil med ham og han føler jeg skubber ham væk ;( er jeg en dårlig ejer? Og hvordan kommer jeg vidder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig ejer?
  • #1   26. jul 2015 Følger smiley

  • #2   26. jul 2015 Du må give det tid. Nu ved jeg ikke hvilken hestevisker du havde ude ved dig, men kan han/hun evt. fortælle din hest/pony, grunden til du virker som du gør? smiley


  • #3   26. jul 2015 Ja hun sagde det er fordi jeg ikke er kommet vidder med Alex smiley

  • #4   27. jul 2015 Hvad sagde så Ravel til det..? Nej du er ikke en dårlig heste ejer.. Men det tager tid at komme over sin sorg...få forklaret Ravel at du også kommer til at elske ham utrolig højt med tiden. Det er jo vigtigt for ham... Så længe du ikke lader sorgen, aggressioner og frustrationer gå ud over Ravel så behold ham og forsøg at give ham det perfekte hesteliv. Dine følelser for Ravel kommer nok efterhånden skal du se smiley men du må acceptere at han ikke er Alex og at de er to forskellige individer. Hvis du ikke kan dette så kom af med ham for andet er unfair.. Men jeg tror du kan smiley
    Tiden leger ikke alle sår....Men de gør mindre ondt og bliver til ar. smiley

    Mvh TT


  • #5   27. jul 2015 Enig med Team Tindur. Prøv at give din hest et godt liv, og mener du om nogle måneder eller et halvt år, at det ikke fungere, så må du skille dig af med den.. Men jeg tror nu på, at det nok skal gå, og at dine følelser bliver anderledes med tiden. Minder forsvinder ikke, og ens sorg forsvinder egentlig heller ikke, men man lære at leve med sorgen og komme videre, og elske noget andet ligeså højt. Man har ikke kun få pladser i hjertet, der er mange, og de betyder lige meget alle sammen smiley Man skal bare have tid.

  • #6   27. jul 2015 wow nu er jeg virkelig ked af det. jeg vil ikke skille mig af med Ravel! han er en god hest ;( jeg har det bare så svært sycisk

  • #7   27. jul 2015 Ja jeg kan kende mig selv så meget i dig da jeg mistede Felix.. smiley jeg havde en part hvor det ikke fungerte bagefter.. Dette havde jeg i nogle måneder.. Så stoppede jeg for en lille periode indtil jeg igen savnet hestene og fik så to andre parter smiley først der var jeg klar til at acceptere tabet og sorgen..

    Mvh TT


Kommentér på:
Dårlig ejer?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce