{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Passer(e) søges. {{forumTopicSubject}}

Passer(e) søges til dage hvor jeg har bonus, det drejer sig om 800 heste pr. gang.
Om man vil passe fast eller kun denne ene gang, er helt op til en selv - Der vil dog være fordele ved at være fast passer.

Man behøver ikke at tage alle, vi kan f.eks. sagtens aftale at der kun tages 100, så kan jeg smide mere end en på ad gangen ^^.

Lønnen for en "en-dags passer" vil være 150 equus pr. hest. (Lønnen vil blive udbetalt efter dagens pasning)
Vil man derimod være fast passer vil lønnen lyde på 200 equus pr. hest. (Lønnen vil blive udbetalt pr. uge medmindre andet bliver aftalt)

Passer man alle 800 heste som fast passer, vil man oveni modtage 50.000 equus pr. 7. gang jeg har bonus & der er passet.
(Som fast passer kræver det at man passer de dage hvor der er bonus, ellers vil lønnen kun gælde som en "en-dags passer")

Jeg understeger lige at der kun skal passes når jeg har AP bonus.
Pasningen vil foregå hos Ryan da jeg må bruge APene som jeg finder derpå & der er en del flere Shenma'er end hos mig selv.
Lønnen samt alt kommunikation vil dog foregå igennem mig (Premium)

Der skal ikke andet til end strigl, ridetime & foder, så det er dejlig nemt.
Hestene vil være på ridecenter inden pasning.

Er du i tvivl om hvor vidt du kan stole på mig, er jeg sikker på at Comet7, BitteGaunby, Kmaria, stpe, mfl. kan sige go' for det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passer(e) søges.
Kommentér på:
Passer(e) søges.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce