{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Vil du have GRATIS ap'er ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! Da jeg er begyndt at have mindre tid/lyst til howrse vil jeg gerne komme med et tilbud.

Da jeg har en masse AP heste som jeg aldrig passer, og dermed heller ikke bruger særligt mange AP'er, så vil jeg gerne give mine AP'er væk til en som vil passe mine AP heste.

Det vil foregå over delekonto (så det skal være en jeg stoler 100% på!)
Hvor man så passer mine AP heste, så mange dage og det antal heste man har lyst - og så må man bruge mine AP'er på sine egne heste.

Hvis man evt har en fast passer, som man stoler på. Og som jeg også kender/ved hvem er, så kan det komme på tale at de får adgang til min bruger også - dog kun hvis man ikke selv kan passe hestene.

Tænker at det vil foregå sådan at jeg bliver meldt på et hold, og så låner man hestene til min bruger når man vil bruge af de AP'er man har sparet sammen. smiley

Man må ikke bruge andet end AP'er, muligvis mit ridecenter til blup og så bonussen "Pisk" - Medmindre at man betaler equus for de ting man bruger ekstra (det kan vi finde ud af)..

Man må meget gerne kontakte mig på howrse så vi kan finde ud af hvordan og hvorledes det foregår. smiley

Nanna // Rosendalen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du have GRATIS ap'er ?
Kommentér på:
Vil du have GRATIS ap'er ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce