{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

70 heste for 1 pas sælges (har ca. 300) {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley

jeg har 311 heste jeg gerne vil sælge - 70 heste for 1 pas smiley så det vil sige at jeg sælger 4 ''potioner''
de sælges ikke til equus eller i mindre mængder - da det er pas jeg søger smiley

jeg blander lidt forskelligt til dig lige hvad jeg lige finder frem - men der kommer til at være mindste 15 heste der er over 5 år i HVER ''potion'' og et stykker (har ikke et præcist tal) mellem 2 år til 4 år og 11 måneder og resterende er mellem 0 måneder til 1 år oh 11 måneder smiley

i må gerne sige '' helst andalusier '' '' helst ponyer'' eller '' jeg vil helst have flest under 2 år '' (du kan bare ikke sige at du søger ALLE de ældste for sådan kommer det ikke til at gå - men du skal nok få 15 heste over 5 år ) men MAX hold det til 2 ønsker og så vil jeg prøve at matche jeres ønske så vidt som muligt (så hvis jeg f.eks har andalusier som du helst vil have vil jeg sætte dem over til dig ) smiley

hestene/ponyerne:
har forskelllige alder (fra 0 måneder til den ældste som er 14 år og 6 måneder), køn, race, færdigheder, GP, Blup - nogle er opstaldet andre er ikke osv.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
70 heste for 1 pas sælges (har ca. 300)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce