{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vip? Pengene værd?
  • #1   21. feb 2016 Har været VIP ca et halvt år og hvar meget glad for det
    Det er utroligt tidsbesparelse hvis man eks skal melde sine heste til konkurrencer og fodre hvis man vælger autofoder og konkurrencer:)


  • #2   21. feb 2016 Kan man ikke bare have 100 pas som man har tjent i spillet uden at købe nogle? smiley

  • #3   21. feb 2016 Nej ikke hvis du vil være vip smiley

  • #4   21. feb 2016 Jeg synes der er fordele ved det, men auto foder og auto konks kan man få på appen, så med hensyn til det, synes jeg kun det er nødvendigt hvis man blupper meget.
    Alm pasning er lettere på appen


  • #5   21. feb 2016 Hvor mange æbler SKAL man købe for at være VIP? smiley

  • #6   21. feb 2016 Kommer an på hvor meget du spiller. Da jeg var VIP var jeg glad for det, der bluppede jeg rigtig meget smiley jeg vil gerne være VIP igen så jeg kan komme rigtig igang igen ( gider ikke bluppe så meget uden VIP) smiley men lige pt er jeg ikke så meget på og har heller ikke lige de penge til at smide i det ( syntes det er rimlig dyrt) smiley

  • #7   21. feb 2016 Pony Banden : Helt enig, det er temmelig dyrt smiley

  • #8   21. feb 2016 Altså jeg har været vip sammenlagt et halvt år også.

    Og det er meget nemmere, i forhold til at passe heste, melde til konks osv smiley


  • Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    dec 2006

    Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
    #9   21. feb 2016 Vil sige det kommer an på meget, specielt dit behov.. Avler du meget? melder du ofte mange heste til konkurrencer? Træner og blubber du meget?

    - Hvis nej, så nej så er det ikke det værd. Men er du seriøst, så er det en kæmpe hjælp og mere tidsbesparende :).

    Kan du bruge/ undvære de bonus Vip giver, bla hvis man har mange guder, som også giver nogle ting. - Igen, det er jo også kun hvis du har disse guder ;).


  • #10   21. feb 2016 Nu behøver du jo ikke nødvendigvis have købt 100 pas for at kunne blive VIP, du kan jo også bare komme på top 50 på en af ranglisterne smiley
    Jeg hjalp min veninde med at kunne få adgang, det er virkelig nemt at få sit ridecenter i top50.

    Jeg synes det er pasene værd, hvis man bruger howrse regelmæssigt. Jeg selv har været VIP i lidt over 1/2 år så vidt jeg husker. Når du først vænner dig til at bluppe og spille som VIP får du nok aldrig lyst til at gå tilbage til alm. eller pegasus. Alt er nemmere som vip, både blup, køb, administering, og avl. Jeg kan ærlig talt ikke sige noget dårligt om at være VIP, men du skal være dedikeret nok til at gide smide 10 pas i det om måneden, ellers nulstiller det jo bare når det udløber hvilket er et kæmpe arbejde at rydde op i hvis du har mange stutterier smiley

    Jeg selv avler kun én EH race og går efter trofæer og guder, er dog online hver eneste dag. Vil lige sige som det sidste, at det er en stor fordel hvis du kan skaffe pasheste nok hver måned til at vedligeholde dit VIP, da du kan dræbe 10 om måneden passer det med at betale ens VIP. Hvis ikke du kan det bliver det nok pænt dyrt hvis du vil købe dig til pasene hver måned. Det tænker jeg også man skal have med i overvejelserne smiley


  • #11   21. feb 2016 Tak for svar! smiley
    Nadine: Kunne du evt. komme med nogen råd til hvordan jeg kommer i top 50 med mit ridecenter? ;D


  • #12   21. feb 2016 Min anseelse er på 85% og mit ligger på en 33. plads smiley Og det her er hvad jeg har haft gjort

    Ridecentrets komfort: Det du skal gøre er at alle dine bokse er 3***, du behøver ikke have mere end 18-20 stk bare de alle er 3*** og har bruser og vandkop alle sammen. Du skal tilbyde hut, bandager, sadelunderlag, gulerødder, havre, grovfodr og 3*** sadel og 3*** hovedtøj - er alt dette opfyldt vil din Ridecentrets komfort ligge på 100% som er maks.

    Marker: Du skal sørge for at dine markers frodighed ligger på 95-98%, dette gøres ved at lægge dem brak når frodigheden falder og bruge nogle andre marker, mens dem der ligger brak restituerer. Det sikrer at Marker ligger på 95-98% anseelse som er det højeste uden brug af Forpagteren som koster pas.

    Ridecentrets kapacitet: den kan kun øges ved at du har mange bokse, men som sagt er det ikke nødvendigt at have mange bokse for at komme på ranglisten. For at den her måler ikke kommer til at falde skal du dog huske at have heste opstaldet i minimum 50% af dine bokse. Det at du bruger 3*** bokse øger også den har måler. for at få den her måler på 100% skal du have 100 bokse og have minimum 50% opstaldede i dem.

    Hestenes niveau: Tricket er at have guder opstaldede i alle sine bokse pånær én almindelig hest, og den hest du vælger som skal være opstaldet skal helst være en elite/nytrukket elite (nytrukket vil give 100% med sikkerhed, en elite der er nogle måneder gammel vil ligge omkring de 70-90%).

    Konkurrencer: det her kræver dog lidt tid og tålmodighed, men for at øge anseelsen på ens konkurrencer skal du få dine egne heste til at deltage, og se om du kan låne nogle af dine venner/samarbejdspartnere, ideelt set skal det være eliter du bruger, så rykker anseelsen sig mest. Hvis du ikke selv har nogle gode heste, kan du evt spørge om du må arbejde for en der har gode heste, og så kan en del af din betaling evt være at du må melde nogle af vedkommendes heste til dine konkurrencer så din anseelse kan stige. Og det kommer til at tage lang tid da dine konkurrencer kun bliver afholdt én gang om dagen, men kan du låne eliter skal du bare sætte sværhedsgraden til cirka 750 i alle dine konkurrencer og melde til med heste der kan. Målet er selvfølgelig at få rosette i alle konkurrencerne. Konkurrencernes anseelse kan ikke/jeg tror ikke det er muligt at få den op på 100%, har hvertfald aldrig set det før, men over 70% kan sagtens lade sig gøre.

    Håber det kan bruges smiley


  • #13   22. feb 2016 Tusind tak! smiley

Kommentér på:
Vip? Pengene værd?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce