{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Advarsel mod bruger {{forumTopicSubject}}

Som omtalt i et tidligere emne, er min konto blevet misbrugt af en anden bruger.
Brugeren var dele bruger for at aldre heste. På grund af aftale om fremtidigt job, havde jeg ikke taget hende af. Hun, eller en der har adgang til hendes kode (som hun ikke har mulighed for at skifte) har derved hacket ind i går aftes og haft en "fest" so to say.

Jeg er i tvivl om hvorvidt hun har gjort det - for med aftale om fremtidigt job med pasløn og en ellers god og ærlig overholdt aftale få dage før, virker det som en sær ting at gøre. Det virker også mere som "hærværk" end reel hackning via delekonto og jeg er bare glad for at vedkommende ikke gjorde det værre end det skete.

Så uanset hvem der egentligt er ansvarlig er der en risiko for at det kan ske, hvis hun bliver lukket ind på kontoen.

I alt har jeg mistet:
2 pas + 1 pashest
2 harmonipakke
2 det 5 element
2 pandoras æske
1 Hermes bevingede stav
2 nyx pakker
1 medusas blod
1 poseidons pakke
1 bonuspakke
1 artemis pil
2 vintage æble
1 titanernes udfordring
21 diamanter

+ diverse bonusser, samtlige af mine farvede saddelunderlag, hutter etc. er solgt og 50 AP som måske nok er det jeg er mest træt af..

Brugerens navn er math558v
Og så ville jeg nok også vogte mig for at lukke hendes søster anne nissen ind på jeres brugere også. Jeg har mistet en pashest på grund af hende fordi hun aldrede den til over 31, selvom hun var blevet bedt om at aldre til 30..

Anyway, beviser for begge dele er vedhæftet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel mod bruger
Kommentér på:
Advarsel mod bruger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce