{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

æble heste, pas heste etc sælges. {{forumTopicSubject}}

sælger ap heste - 70 heste 1 pas, eller 330.000 eq.

sælger heste mellem 16 og 18 til 50.000 eller 1 pas pr 5 smiley

sælger stadig alle mine æble heste ud over dem der står under æble med trofæ, og snart sølv. tager helst pas for større mængder ellers 70.000 pr stk normale æbler og 300.000 pr stk for normale søvl, og 600.000 eller 2 pas pr sjælden sølv.

så sælger jeg en hold 5 connemara Elite, der vil ende på 3531,40 i færdigheder, hvis den trænes rigtigt med rigtigt center og dsm. - 8 pas.

derud over har jeg også til at kunne lave et hold 6, til 6 pas stykket.

derudover tilbyder jeg blup tirsdag hele dagen, jeg kan nå 30 heste i alt, men kun denne dag, onsdag er det samme. og muligvis også på søndag. jeg tager 1 pas pr 2 bluppede heste, og jeg har styr på alle racerne, og jeg har meget erfaring. jeg har den race der ligger nummer 1 i gp, og de bedste connemara i spillet. derud over har jeg også bluppet for, gontiki, Premium, Bitte, Camilla/Caprilou, og mange flere.

disse dage tilbyder jeg også pasning, hvis der er løn i pas, også her kan jeg tage større mængder.

jeg arbejder ikke for folk der avler følgende racer: AT, TW(camilla undtaget), Connamara, SA og Tinkere, dette inkludere både pas og blup etc.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
æble heste, pas heste etc sælges.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce