{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
236 visninger | Oprettet:

Søger fast passer til 200 heste. :) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, som der står i overskriften leder jeg efter en fast passertil 200 heste.

Her er hvordan jeg tænker det skal foregå:

Du fodrer og strigler hestene - intet andet
Jeg sørger for at alle hestene er på ridecenter (hvis du passer mine heste og der mangler fx. 5 der ikke har ridecenter, skal du ikke passe dem men det tæller stadig med hvornår du skal have løn. Altså hvis du passer fx. 200 heste 6 dage og 150 1 dag, vil du stadig få din løn den 7 dag.)
Hvis der er en dag du ikke kan passe skal du senest skrive til mig kl. 12:00 den pågældende dag du ikke kan passe - så jeg har mulighed for at finde en midlertidig passer den dag du ikke lige kan.
Du har 1-2 ugentlige fridage - hvis du altså vil tage fri, men hvis du hellere vil passe 6 eller 7 dage i streg er det helt fint med mig. Du vil jo stadig få løn hver 7 dag. Så det kommer alt sammen an på hvor hurtigt du vil have din løn.
Ved sygdom er det self. helt i orden hvis du ikke kan passe flere dage i streg. Bare lige husk at skrive en besked så jeg er klar over det.
Husk at skrive en besked når du er færdig med hestene - jeg tjekker self. om du har passet dem, men det ville være praktisk med en besked.

Skriv gerne her eller på Howrse. Link:

http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=229097

Obs: Da jeg desværre er blevet snydt før skal du skrive hvad du hedder og hvem du har passet for før. Kendte spillere giver dig en fordel da jeg også kender en del og ved de er til at stole på. smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Søger fast passer til 200 heste. :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce