{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Søger passer(er) {{forumTopicSubject}}

Hi ^^'

Jeg søger en eller flere passerer smiley Både for-idag-passere og fast passere smiley

Det drejer sig for det meste om disse stutterier smiley

EH Hopper ( 146 ) Søges både fast og en-gangs-pasning
EH Klar til bdk ( 119 ) Søges kun en-gangs-pasnings idag
Æsler ( 29 ) Søger en-gangs-pasning, evt fast
AP Finder ( 270 ) Søger både en-gangs-pasning og fast. Helst fast
Evt Føl ( 951 ) Søger en-gangs-pasning evt fast.

Jeg kan selvfølgelig dele hestene op i mindre dele smiley Dog foretrækker jeg at de forbliver sådan her ^^

Ang. stutteriet føl, så skal dem der ikke har behov for et stutteri passes, så snart de bliver 8 mdr. gamle, skal de flyttes over til Ældre føl smiley Det vil altså sige at der skal passes færre og færre smiley
EH Klar til bdk tager jeg muligvis selv. I kan se hvor der søger fast, og hvor der søges en-gangs-pasning smiley

Jeg kan opstalde mange heste på en gang, så det skulle ikke være det største problem smiley

Ang. lønnen, kommer jo helt an på hvad du passer og om det er fast eller ej smiley Daglønnen ville nok komme i form for equus, medmindre det er enorm mange heste der bliver passet smiley
Føllene i stutteriet føl, bliver nok kun betalt i form af equus. Siden det er føl, og det kun kræver to klik, giver jeg 75 equus pr føl smiley Så du behøver ikke at nå dem alle smiley Hvis du passer alle sammen er det omkring 70-75.000 equus du får ud af det smiley

De andre heste kan man få en løn både i pas og equus smiley Dog kun pas hvis du har passet flere gange end én smiley Hvis du kun passer idag, vil lønnen komme i form af equus smiley Omkring 115-125 equus pr heste der bliver passet smiley


Jeg foretrækker nogen jeg har snakket med før, eller handlet med. Hvis ikke jeg har det, vil jeg gerne have en anbefaling fra en der kan bekræfte de "trofasthed" ^^

Hedder katkaas derinde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger passer(er)
Kommentér på:
Søger passer(er)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce