{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
241 visninger | Oprettet:

Søger faste passere! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg er så småt begyndt på howrse igen og søger derfor nu faste passere til mine AP heste, så jeg kan få samlet AP sammen fast.

Jeg har 1000 AP heste der skal passes, og jeg tænker de skal passes 5 gange om ugen (mandag-fredag). De skal UDELUKKENDE have autofoder og strigl (har regn og er VIP). Derudover skal man ikke tænke på at skulle opstalde da jeg enten selv gør det eller også er det trods alt lynhurtigt at gøre da jeg har Bukefalos (alle hestene i stutteriet kan opstaldes på ÉN gang - jeg opstalder ved OW).

Det vil umiddelbart være 200 heste man skal passe om dagen, medmindre andet aftales. Der vil en gang i mellem være en lille uge, hvor hestene ikke skal passes, og der får man jo så bare fri.

Mit howrsenavn er AmandaBusk, og jeg har igennem tiden haft rigtig mange passere, og jeg er 100% til at stole på i forhold til løn og sådan noget.
Med hensyn til lønnen vil det være 200.000 eq om ugen. Herudover vil der hver anden uge være en lille DSM ting i bonus. (Det varierer hvilken værdi tingen har).

Skriv hvis i vil høre mere eller hvis der er noget i er i tvivl om.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger faste passere!
Kommentér på:
Søger faste passere!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce