{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Stor 2000 dags Lod konkurrence {{forumTopicSubject}}

Stor 2000 dags Konkurrence !

Som nogen af jer ved afholder jeg flere konkurrencer når jeg når min 2000 dag på Howrse Fredag den 13 Januar.

Her i Blandt en lodtrækning med 100 Lodder i

Da tiden til man snart kan købe lodder nærmer sig , kommer en lille før info :
Konkurrencen vil blive afhold på FB i Howrse gruppen : Howrse
https://www.facebook.com/groups/839238246132179/
Der vil være 100 lodder
1 lod koster 1 pas
der er gaver på alle lodder
Og det er gaver der minimum har 1 pas i salgs værdi
der vil være lige fra flere forskellige guder til præmier med 1 til 10 pas , alverdens DSM og div heste med værdi

Se billede der er et her i opslag og 1 i kommentar smiley
for hvad der er af gaver ( dog tages der forbehold på der kan komme et par ændringer på nogle af gaverne noget skiftes ud med andet men i det store hele er det det her i kan forvente )

Lodderne vil blive sat til salg over 3 omgange ( tiderne er ca tider må tages forbehold for der kan ske noget i den virkelig verden )

Søndag den 8/1 - kl 17:00 ( nr 1 til 35 )
Mandag den 9/1 - kl 12:00 ( nr 36 til 70 )
Tirsdag den 10/1 - kl 19:00 ( nr 71 til 100 )

i løbet af de 3 omgange må hver person maks købe 4 lodder
man bestemmer selv hvordan man fordeler det i de 3 omgange
man skal selv købe lodderne når det er dvs en person kan ikke skrive for en anden.

Hvis det sker at en person meget gerne vil have et bestemt nr og ved de ikke kan være på det tidsrum de sættes til salg i kan jeg godt lov til at en anden må købe for en men man skal selv skrive til mig her over FB og spørge dvs en kan ikke bare komme og sige bla bla kan ikke og jeg vil gerne købe for ham/hende .. den går ikke smiley
Hvis man ikke har FB gælder de samme regler
dvs du kan sagtens få en til at købe for dig som har FB
du skal bare selv skrive her inde til mig om hvem der køber for dig inden personen køber
samt din bruger her inde må ikke være en ny bruger dvs en de er oprettet inden for 1 måned ( dette er for at undgå snyd med folk der vil købe flere lodder osv )


når lodderne er sat til salg kan de købes hele tiden så længe der er nogen tilbage dvs når vi til i løbet af mandag man man selvfølgelig stadig købe lodderne fra søndag af smiley

Når vi til Torsdag og ikke alle lodder er blevet solgt åbnes der op for der torsdag og fredag kan købes lodder igen for alle også dem der har købt til maks antal lodder

Hvis der er nogen spørgsmål er i velkommen til at skrive smiley

Mvh Mia - / Limira


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor 2000 dags Lod konkurrence
Kommentér på:
Stor 2000 dags Lod konkurrence

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce