{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Jeg har et problem... {{forumTopicSubject}}

Problemet er, at jeg har for mange EH'er. Det lyder nok ikke som et problem overhovedet, og det er det på sin vis heller ikke. Men jeg har rigtig mange. Jeg bruger dem bl.a. som AP heste, og jeg bliver ved med at tænke, at jeg tjener flere og flere equus nu flere jeg avlere. Men jeg sælger dem egentlig ikke, for det ville jo betyde, at jeg ville have endnu færre hopper at bedække. Lige nu er det ikke et problem, men når jeg har fået brugt de 15 mio. equus jeg har nu, så vil det højt sandsynligt være.

Nogle ting jeg synes vil komme til at være et problem;
1. Min passer skal have højere og højere løn, nu flere jeg avler.
2. Hingstene giver sjældent bedækning, da det er lidt for belastende.
3. Jeg er lidt grådig, så jeg vil ha' det svært ved at gå af med dem.
4. Det er dyrt at bedække dem.

Så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Jeg har altid tænkt, at hopperne skulle sælges drægtige, så jeg fik mest ud af dem. Og at jeg skulle beholde nogle af hingstene, så de kunne tilbyde bedækninger. Men jeg bruger dem som AP heste, men det er de lidt for dyre til, da det kræver mere at passe dem end bare fodr, sov og strigl.
Men hvad skulle jeg med alle de equus? Jeg har ca 453 hopper og 348 hingste.
Hvis jeg regner med at få gennemsnitligt 150.000 equus pr. drægtig hoppe og 80.000 pr. hingst, så ville det være... 95 790 000 equus. Hvad skulle jeg med så mange? Begynde en ny EH Avl? Men det ville tage lang tid før at jeg ville kunne bruge dem som AP heste.

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg bare sælge dem? skal jeg sælge nogle af dem? dem alle? lad vær med at sælge dem? Skulle jeg dele dem med nogle? Det er sådan et åndsvagt problem xD Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med så mange x3 De skal vel sælge på et eller andet tidspunkt, men er det nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har et problem...
Kommentér på:
Jeg har et problem...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce