{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Yiir ! xD {{forumTopicSubject}}

aj , jeg er bare så glad !! idag var jeg til stævne (lørdag) jeg startede trav program(uden for konkurence fordi jeg havde vundet det tidligere) nå men, så startede jeg oss lc 3 ! og det var jo nye boller på suppen . for chief spænder meget op efter galoppen og han tripper en hel del !! (vi har som sagt altså ikk helt styr på galoppen ! : /) vi vandt en u-placeret 1 pl. i trav prgram og så var det lc 3 som jeg synes det gik dårlig i galoppen da han bare svingede hoved på et tidspunkt og troede hegnet var et spring(tegn på jerne skade : D ) men nåår jeg så kommer ind jeg skulle tisse kigger jeg lige på start listerne og jeg ligger på en 3 pl. ud af 10 !!!!!!! så jeg skriger heeh , og er ved at tuder for havde aldrig troet at vi blev en af de fem bedste ,, men nu er jeg bare så lykkelig ! og skal starte lc3 og lb1 til næste dressur stævne på ARK

haah jeg vandt den syredeste gave !! det var en taske fuld af slik og så den der rotter der hele tiden spilder død i" over hækken" ER BARE HERRE GLAD : D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yiir ! xD
Kommentér på:
Yiir ! xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce