{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
279 visninger | Oprettet:

Fontæne - Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej ^^'

Jeg har ikke fået fontæne, som jeg ellers burde have haft. Jeg ved, at jeg har deltaget i grand prix alle hverdage, men har bare ikke fået fontæne...
Jeg har deltaget 4 gange western, og 1 gang klassisk...

Jeg har skrevet til support og spurgt Ow, men ville lige høre, om der er andre der har oplevet det?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fontæne - Hjælp
  • Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    dec 2006

    Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
    #1   1. jul 2017 Du skal deltage i samme disciplin. altså alle 5 skal enten være dressur eller western.

    At du deltager i 4 den ene og 1 den anden, gælder desværre ikke.

    Der ud over, så skal du komme sammenlagt top 100, efter de 5 dage i en disciplin. smiley


  • #2   1. jul 2017 Du kan kun få fontæne hvis du deltager alle dage i samme speciale smiley
    Så enten alle dage klassisk eller alle dage western


  • #3   1. jul 2017 Det er noget øv... Har slet ikke vidst det. Kom på 65. plads, men det kan vel være lige meget, hvis man ikke har deltaget i samme disciplin? ^^'

  • Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    dec 2006

    Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
    #4   1. jul 2017 Ja, det er lige meget.. men den register det ikke som samlet vel?. den 65 plads, er bare med en hest, ikke? smiley

    Det jeg mener er, at alle 5 dages placeringer bliver lagt sammen og divideret med 5 også det tal man får der, skal være top 100 plads smiley - men det skal som sagt alle 5 dage være i samme disciplin, altså kun dressur eller kun western smiley


  • #5   1. jul 2017 Når jeg går ind på grand prixet side, så er der en liste med hvem der fik 1. plads og 2. plads osv, og så nederst er jeg, på 65, plads smiley
    Den lægger vel det hele sammen, selvom det er to specialer jeg har deltaget i?:)


  • #6   1. jul 2017 Fra opdrætterens håndbog smiley

    "Efter de 5 konkurrencer er overstået, om lørdagen, vises en rangliste for hele grandprix-ugen: Kun den bedste præstation i hver konkurrence tælles med. For at komme med på ranglisten skal du have deltaget i alle ugens 5 konkurrencer.
    Om søndagen er der ingen begivenheder, da det er hviledagen for dine heste.
    Efter ugens grandprix-rangliste:
    Top 10 får en præmie på deres profilside.
    Top 100 får 7 dages adgang til fontænen. Fontænen erstatter truget og tredobler den mængde energi og moral som hesten får."


  • Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    dec 2006

    Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
    #7   1. jul 2017 Ja, det er jeg skam klar over ( alt det du linker til). Men det ændre ikke på, at der er to faner og derfor to "Ugentlige ranglister" Det burde derfor ikke være mulig at bare deltage i det som du eksempelvis har gjort, da det som sagt er to forkellige grandprix, en for dressur og en for western smiley

    Den 65 plads du har, hvad står der øverst på den liste, står der fredag eller en af de andre hverdage :)?


  • #8   1. jul 2017 Der står "San Francisco Grandprix
    Ugen fra 19. juni til 25. juni"

    Men det var i sidste uge, jeg så forkert ^^'


  • Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    dec 2006

    Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
    #9   1. jul 2017 Lige et billede af grandprix siden.
    Hvis du ikke kan se dit brugernavn på listen Ugentlige ranglister, som er den øverste liste. Så er det som jeg skriver, fordi du ikke har opfyldt kravet til at blive placeret der på, da du som du selv har skrevet, kun har deltaget 4 dage i en disciplin. smiley

    [IMG] http://i63.tinypic.com/211utev.png[/IMG]


  • #10   1. jul 2017 Det er jeg ikke ^^'

    Nå, men så ved man det til næste gang, tak for hjælpen ^)


  • Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    dec 2006

    Følger: 2 Emner: 11 Svar: 182
    #11   1. jul 2017 Så lidt smiley - Husk også lige at slette den til supporten. De har nok at gøre i forvejen, nu du har fået svar smiley

  • #12   1. jul 2017 Det gør jeg ^^

Kommentér på:
Fontæne - Hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce