{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Jeres bedste redigeringer {{forumTopicSubject}}

Jeg er ret sikker på, de fleste af os, ELSKER at sidde og lege med de billeder vi har taget. Og en gang imellem får man også et resultat, man er virkelig stolt af, så jeg tænkte, jeg ville lave en hyggetråd med vores bedste redigeringer smiley

Det er lige meget om billedet er taget med mobil eller digitalkamera - så længe det er noget DU er stolt af, så smid før/efter billede ind her!

Jeg er sikker på, vi alle kan lære af hinandens arbejde, så jeg vil glæde mig til at se hvad I har!

Selvom mit billede er fra Oktober 2016, er det stadig et af mine favoritter. Jeg synes selv, at man ikke kan se præcist hvor stor forskel der er fra originalbilledet, til det færdige billede. Alle detaljer er stadig meget skarpe, selvom der er fjernet en del fra billedet :o)

Med hensyn til baggrunden, så skruede jeg helt ned for både farve og lysstyrke for de grønne og gule farver. Derefter var der ikke så meget arbejde i, at få baggrunden ensformet; specielt efter jeg skiftede til sort/hvid. Hvis I har lagt mærke til, at der er noget lidt lysere grunge/lyse områder omkring hesten, er det faktisk områder fra orignalfarverne, der stadig var synlige efter jeg havde skruet ned for de farver. Men jeg syntes det gav lidt ekstra i billedet, så jeg valgte at beholde det smiley

Jeg vil selvfølgelig gerne forklare mere om min redigering, hvis nogen sidder og undrer sig!

Og så håber jeg, at der er flere der vil deltage i denne tråd; jeg vil glæde mig til at se jeres billeder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres bedste redigeringer
Kommentér på:
Jeres bedste redigeringer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce